Po výměně původního variátoru za laděný Malossi Multivar 2000 následovala výměna řemene (kevlar z talošky). Přední brzda dostala nový bumbání (DOT4), zadní zas nový čelisti a zdálo se, že by mohlo být hotovo. Omyl! Suzinka odmítala startovat (nejen elektricky) a vzhledem k tomu, že baterka už leccos pamatovala, padlo rozhodnutí pořídit novou (Exide v Battery Expert), leč chyba lávky, problém s nastartováním přetrvával a nezbylo, než se popasovat se startérem.
Demontáž sedla (aby nezavazelo), spodních plastů, podsedlových plastů, kastlíku úložnýho prostoru a plastů zakrývajících motor, karburátor a airbox, přineslo zjištění, že na demonáž startéru je to málo (školený skřítky velkosti polních myší nevlastním).
Rozborka tak pokračovala dál demontáží airboxu včetně držáků, vyjmutím (po odpojení všeho potřebnýho) karburátoru a nakonec nezbylo, než popustit motor trošku níž.
O repas startéru se postaral kamarád (přesněji jeho elektrikářskej známej), jeden den si odvezl startér aby ho druhej den dovezl a tato legrace vyšla na 500,- (ze známosti by prý šla obdoba pořídit cca za 4000,- jinak prej až 6tis. - MASAKR), takže cena A1 - SUPER!
Poskládání toho všeho do původního stavu zabralo včetně odpočívacích a občerstvovacích přestávek a montáže kufru 3 hodinky.
Testovací jízda začala na benzínce, dotankování, dohuštění pneu a prvních cca 60km po delším stání (téměř rok) je na světě.
Startování jde na brnk, motor si krásně ševelí (jako vzrostlejší overlock) a při sólo jízdě se dá dostat i na stodvacítku, což je vzhledem k obsahu dost slušný. Nejen do města bezva přibližovadlo, takže celá rodinka má k dispozici "novou hračku"
CONSUMMATUM EST
-
-
-
-
-
konečně po repasu na místě
-
dotažení motoru
-
usazení karburátoru
-
nová baterie
-
kufr s dostatkem prostoru pro cokoli
-
-
-
Hezka strojovna pane...tak at slouzi dlouha leta
Jak vidím byl to porod. ale stálo to za to. Jasnou 10 dostává kufr na nejméně 25 lahváčů.