Myslím, že každý chce dosáhnout nejvyšší mety a cíle ve své oblíbené katergorii. Já miluju supersporty tak jsem si řekl, že zkusím kultovní motorku této kategorie...
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 1000RR Fireblade: důvod neuveden
První dojmy - Myslím, že na nějaké hodnocení je příliš brzy, protože příroda nám letos připravila nemilé překvapení v podobě velice pomalého nástupu jara a vlastně ani teď v polovině dubna není ještě počasí na ježdění. Můj první dojem byl ten, že jsem cítil obrovský respekt z tohoto stroje. Přepnul jsem tedy poprvé na palivovou mapu C a snažil se dojet opatrně domů. Motorka se mi řídila velice dobře a těším se na další poznatky až se trošku osaháme.
Motorku bych doporučil pro - Nechci se považovat za zkušeného jezdce, ale myslím si, že kdo si tuhle mašinku koupí tak by měl mít něco odjeto a neměl by mít problémy s ovládáním emocí...
Doplňky na motorce - Tunningové páčky, stupačky, řadička.
Recenze
Když jsem si pro Suzu šel tak jsem byl značně nervózní to se musím přiznat. Nevěděl jsem co mě čeká a pověsti o tomto stroji kolují mezi všemi motorkáři. Původně jsem zamýšlel koupit 750, ale naskytl se dobrý litr tak jsem do toho šel. Předtím jsem sedlal Hondu CBR 600 F (2011) mimochodem výborný stroj. Převzal jsem si mašinku a šel do toho. Nastavil palivovou mapu na hodnotu C a lehce polechtal heft a pouštěl hydraulickou spojku. Suza se rozjela bez známek nervozity a to musím říci uklidnilo i mě. Řídila se mi naprosto skvěle. Už se těším až bude počasí abych si ji řádně osahal...
20. 4. 2013
Tak počasí konečně dovolilo a máme za sebou první zvykací krůčky. Nevím jestli se moje ježdění líbilo mašině, ale ze začátku je opravdu potřeba opatrnost a respekt. Byl jsem jezdit už třikrát jednou jsem ujel 102 km podruhé 99 km a v poslední svezení jsem urazili 166 km z toho bylo cca 80 km s batůžkem.
Co napsat k prvním dojmům ? Prostě to jede naprosto pekelně na všechny rychlosti a motorce je naprosto jedno jestli jedete sami nebo s baťohem. Prostě to furt uhání. Je to jako bojovej pes co je furt naštvanej a vy ho držíte na řetězu aby se na někoho nevrhnul... Takovej pocit z toho mám i když tedy na nižší otáčky do cca 3000 je hodňoučká.(na rozjezdy atd..) Nejhorší je pro mě si zvyknout na nájezdové rychlosti do zatáček protože člověk má něco zažitého z šestky a tady neplatí naprosto nic.
Trošku mě zklamaly brzdy. Zdá se, že nejsou tak účinné a zřejmě chápu proč Suzuki v nových modelech od 2012 sáhlo po značce BREMBO.
Na normální ježdění to moc není, protože pokud tu motorku nechcete vyloženě trápit tak furt jedete 1,2,3,4 a další rychlosti tak na dálnici.. Na druhou stranu je pravda, že na 6-tku na dálnici jedete 150 km/h bez stressu a na pohodu za celkem šlušnou spotřebu takže i cestovní ambice s touhle krásnou mít budu. Zatím jsem nadmíru spokojenej uvidím jak to půjde dál...
No tak to je fakt kočka a v užasných barvách.Přesně můj šálek čaje
moooc pěkný jste !
Tak ta je naprosto dokonalá. Jednou přesedlám.
Krásná setřička tý mý mrchy tak ať dobře slouží Vždycky jsem byl pro modro bílou kombinaci, ale tahle barva k tomuhle modelu sluší nejvíce
Dík za koment :)