renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 250 Travel (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hrnous
Vloženo 8.4.2013
Aktualizováno 5.4.2014
Zobrazeno 5 454x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1


Vloženo: 15.05.2014, Uskutečněno: 15.05.2014, Zhlédnuto: 5x


Dneska Vám představím nejmenší z rodiny jednotek MASTER, a to jak už název napovídá bude MINI :)


Jedná se o levnější variantu klasických plnkokrevníků z rodiny MASTER. Její omezení v žádném případě nejsou v softwarových / výpočetních možnostech, ani se zde nekoná výdrb jak to umí někteří výrobci, že se osadí totožný, nicméně pomalejší procesor a jiné specialitky dnešní doby. Nic takového se v našem případě někoná.

Jediný rozdíl je v absenci drahé hliníkové krabičky, levnějším konektoru / takovém jaký dává standardně konkurence - plnokrevný master používá opravdu drahý a profesionální automotive konektor, který se nerozpojí ani když na něm pověsíte celou motorku :) / dále pak absenci některých vstupů. To si nejlépe předvedeme na následujícím obrázku

Přítomny jsou tedy dva analogově digitální vstupy a jeden čistě digitální - například snímání polohy škrtící klapky v kombinaci s podtlakovým čidlem a spínačem. Vstup snímače otáčení kliky je zde pouze jeden, to nám na polosekvenční vstřikování a plné řízení předstihu dostačuje. Jednotka taky obsahuje jeden digitální výstup s menší ampéráží - tím můžeme spínat drobnější věci přímo, větší třeba přes relé - v našem případě třeba palivové čerpadlo nebo elektronický startér. Stejným způsobem taky můžeme využít TCI výstupy, pouze se zvýší proudová zatížitelnost a můžeme pak některé spotřebiče připojit přímo. V takovéto sestavě nám jednotka dokáže obsluhovat například pouze předstih na čtyřválcovém motoru s použitím wasted spark, předstih a vstřiky na dvouválcovém motoru, nebo jiné kombinace - na požádání upřesním. Výhodou jednotky je také deska s prokovy a kvalitním pájení - nehrozí tedy stejné problémy jako u onotoricky profláklých jednotkách Transalpů, kde snad neexistuje Tranďák, na kterém by jednotka / jednotky ještě neodešly. Je to tedy opravdu definitivní řešení s vysokou přidanou hodnotou.


Pro inspiraci taktéž fotky vnitřní desky. Na první pohled je vidět, že deska není oproti plnokrevnému Masteru nijak ošizená.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Velké loučení

    Dneska proběhne další velké loučení.. Travelka jde po čase z domu.. né že by s ní byly kdy nějaké problémy vyjma těch konstrukčních much..ale jawí diagnóza se nějak prohlubuje a je třeba uvolnit peníze na něco ještě o ko

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.10.2014
    Uskutečněno: 29.10.2014
    Komentářů: 1x
  • Jezdíme

    Po delší době zase na delší dobu zápis..venku pařák, na baráku práce jak na kostele..tak se motorkám až tak nevěnuju..nicméně není zatím důvod..všechno funguje jak má, jednotka tiká, motorka teď jezdí jako z praku /on te

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 18.07.2014
    Uskutečněno: 18.07.2014
  • Velká zkouška

    Včera proběhla velká zkouška.. na tachometru se včerejší stav zapsal jako 459km a to vše v jednom kuse s asi minutovou zastávkou pro vytáhnutí mobilu a zjištění, že je vybitý a tudíž naprosto k prdu.. Vzhledem k tomu, ž

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 30.06.2014
    Uskutečněno: 30.06.2014
    Komentářů: 1x


TOPlist