První čtyřtak od Suzuki, suchá váha 123 kg. Najeto 10k
První dojmy - Vybruje a klepe, ale po fichtlovi to horší být nemůže, snad jsem nikoho neurazil))) lehce ovladatelná a docela hlučná-výfuk již po těch třech dekádách uhnil
Recenze
V podstatě je to první motorka na které jsem najel víc než 1k pincka nepočítám, protože to v mém případě nebylo na ježdění, ale na opravování. Měl jsem ji půjčenou od mého šéfa, prý když si to opravím tak můžu jezdit- na rok- tzn. moc jsem neinvestoval - naplně už dávno vytekly - hlavně přední vidlice už neklouže, ale spíš drhne. Zadni "tlumiče" už plní pouze funkci držáků pružin. Prdali pořád žárovky tak jsem připojil jen odpory - ted to topí z obou stran -od výfuku a od odporů. Výfuk jsem opravil podobně-provedl jsem flexou radiální řez, dovnitř nacpal trubku se skelnou vatou a zase svařil-řvalo to méně než upadla krytka koncovky. Maximální rychlost 130 - krátkodobě ze strachu že se stroj rozsype.
Velmi zajímavý stroj
Raritka..mám dojem, že jich v Čechách moc nebude ..my jí s bratrem před 14ti dny vyměnili za jiný stroj..ať slouží