renocar_unor

Suzuki M1800 IntruderR (2009)

Vlastník Marty58
Vloženo 27.3.2013
Aktualizováno 21.5.2017

pořádná bestie pro velký kluky

První dojmy - Koupil jsem ji jako zánovní v Košicích.Hrozně narychlo,ani nebyl čas ji projet.O to víc mě doma překvapilo,jak lehko se zvládá 350kg suché váhy.S kapalinami a se mnou bezmála půl tuny.Ještě týž den jsem jel na kostky a furt dobrý..Zkrátka nadšení.

Motorku bych doporučil pro - Stroj bych doporučil všem pohodářům,co se chtějí občas svézt svižně...Na křižovatce budete zaručeně nejrychlejší,protože zatímco všechny fároše,er jedny a géesixa se začnou stavět na zadní,vy si to hrnete vpřed...:-)))

Doplňky na motorce - Předělávkami jsem se moc nezabýval.Jen jsem změnil uchycení SPZ,namontoval chrom kryt kardanu a chrom boční plasty pod kastlíky.Na úpravy jsem se vrhl až tuto zimu.Pro cestování na delší vzdálenosti mám origo kožené brašny.
No tohle už dávno není pravda.Doplňků a změn je tam spousta.Stačí se kouknout na fotky..

Poprvé jsem ji viděl naživo ve Slušovicích v r.2007 a hned jsem měl jasno.Tohle prostě chci.O rok později jsem seděl na modré limitce s bílým pruhem v Kolíně.Už mi málem počítali leasing,ale ještě jsem si ji nemohl dovolit.V roce 2009 začali vyrábět bílou limited edition s modrým pruhem a té už nešlo odolat.Vloni jsem se konečně dočkal..
Za loňskou sezonu jsem najel cca 4500km.Maximální spokojenost.Úžasný relax.Super zvuk (vykuchané origo výfuky), brutální zátah a jedovaté brzdy.
Díky široké zadní pneu (240/40x18) se s ní nejlépe jezdí na udržovaných silnicích.Na děravých stezkách třetí třídy to není nic moc a po polňačce se s ní díky vyjetým kolejím nedá jet skoro vůbec,jak to tahá do stran.Ideální rychlost je tak mezi 120-140km/h.Ve stošedesáti už dost fouká a rychlejší jízda bez plexi na delší vzdálenost už není bůhví jak příjemná.Nicméně zkusil jsem a když ručička přelezla dvoustovku,zaklapl jsem s vědomím,že mi stačí,že vím...
Spotřeba mi stále klesá.Z 8,2l/100km při první nádrži,jsem dnes asi o litr a půl níže.
Kdybych měl něco zkritizovat,pak je to zařazení dvojky,které se téměř neobejde bez pocitu prvorepublikového traktoristy.Také couvání do kopce je celkem výživné..

Tak jsem se rozhodl také zveřejnit výsledek svého předsezonního snažení pro sezonu 2013. Nově jsou tu panceřové hadice přední brzdy,chromovaná mřížka chladiče,leštěný panel pod otáčkoměrem s Giprem,blikací ledkou a zásuvkou 12V,xenon a speciální LEDka ve světlometu,origo Kuryakyn gripy,veškeré černé plasty potažené karbonem,zkrácený zadní blatník,zkrácené zadní světlo nad spz,zkrácené výfuky,SPZ bokem a na její původní místo cedulka s nickem.Taky vyměněný olej,filtr,chladicí kapalina a pneumatiky..Jo a málem bych zapomněl na tu největší investici-chromovaná kola

No tak se rok s rokem sešel a já se zbláznil...Už nějakou dobu jsem pošilhával po Ducati Diavel v provedení carbon-red.Líbí se mi jak na oko,tak na svezení.A když se výrobce rozhodl , pro sezonu 2016 toto provedení vypustit, sdělil jsem svou námitku dealerovi.Něco v tom smyslu,jak mohli přestat vyrábět tak krásnou motorku.A za týden telefon...A jestli ji chci,ta ať složím zálohu,že v Itálii ve fabrice ještě jedna je...A tak končí moje soužití s Intruderem...
Je to úžasná motorka a dost pravděpodobně se mi po ni bude stýskat.Postupně jsem si ji vymazlil k obrazu svému.Moc se mi líbí a úžasně se na ni jezdí.uper dynamika,super zvuk.Vše kvalitní,nic se nekazí.Najezdil jsem na ni patnáct tisíc bez problémů.Ale život je změna.Král je mrtev,ať žije král..Možná se ke své Sjů zase jednou vrátím...

Monitormen
Monitormen napsal 14.04.19 v 05:24 10b.

Ahoj pěkné čti kolik to bylo za ty kola jestli mi prosím prozradíš.

vaclavplocek
vaclavplocek napsal 03.06.15 v 06:47 10b.

white power
jasných 10 b

Drtikol82
Drtikol82 napsal 15.07.13 v 12:41 10b.

Brutální strojovna jde sní respekt a pěkně nafoceno
tak hodně štastných km bez nehody
jasných 10b

cashflow
cashflow napsal 22.05.13 v 20:20 10b.

Krásný fotky.Souhlasím,je to nádherná motorka.jen s tema R1 a dalšími na křižovatce s tebou nemužu souhlasit

Raduzzo
Raduzzo napsal 06.04.13 v 15:09 10b.