Konečně jsem dal dohromady 2. 250:)
První dojmy - Vše funguje jak má až na tachometr který mi teď přestal ukazovat. Motorka je zatim spolehlivá a žádný větší problém s ní nebyl. Až na pravý kaslík který je z kývačky a nějaký polský klaxon je vše origo tak snad v létě dám panelku i kývačku do nové barvy:)
Recenze
Rozdíly budu porovnávat s kývačkou dvěapůlou ačkoli jsou to skoro stejné stroje.
Jízda je trošku jiná než na kývačce hlavně kvůli motoru.
Kvalty 1,2,3 má panelka oproti kejvě kratší a tak jsou starty rychlejší a mezi 3 a 4. kvaltem je celkem velký schod takže 3 vždy musím více vytočit aby 4 nekuckala(Hlavně třeba do kopce) po rovinkách je ta 4 dobrá..myslim že to tak dělali kvůli spotřebě.
Brzdy jsou o kapku lepší jak na kejvě..i kdyřž je buben menší tak je trošku širší. Podvozek mají obě stejný ale na panelce ho mám v lepšim stavu takže to míň "kope" :D Ovladatelnost asi stejná..spíš je to o zvyku. Spolujezdkyně si nikdy nestěžovala, sedlo je pohodlné:DD Úložný prostor bych to nenazýval..spíš přihrádka pro svíčák, svíčku, a nějakej ten stranovej klíč.:D Spotřeba asi u obou stejná nebo hodně podobná..když jí neženu tak se hýbu cca okolo 5L .. není málo ale zase veterán tak se na to nesmí tak koukat:D :) poruchy moc nemám..občas nějaká ta svíčka, přicpaná volnoběžná tryska nebo dojde benzín:D eletrika nezlobí, je nově celá dělaná a poctivá.
Nejradši mám pro motorku áleje s vesnicemi pač nemám papíry jak už jsem říkal u kejvačky:D Do terénu jí netáhám, není to libeňák nanejvejš nějaký polňačky a louky.
Cestování s jawama když nepospícháte je příjemný s mnoha zážitky:)
JOOO A SHÁNIM SPORTKOVOU NEBO 592 HLAVU SE SVÍČKOU ROVNĚ KDYBY NĚKDE PRODAL ZA LEVNO:))
a pár fotek z práce
Vždy moc rád vidím, když se veterána chytne někdo mladý a nestydí se i když zpravidla mezi vrstevníky mnoho uznání nesklidí.
Super :)
10bodíků
Přesně na týto 559 jsem v 1986 začínal s velkýma motorkama
Rád na ni vzpomínám