renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia SL 1000 Falco (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník whitedog
Vloženo 11.3.2013
Aktualizováno 16.10.2015
Zobrazeno 2 422x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dva válce, litr objemu, zvuk co budí hluché a charakteru na rozdávání.

Více fotografii

Motorka koupena od kaw.38 (Opava-Předměstí) - Vše Ok

První dojmy - Respekt. Úžasný zvuk, zátah. Ale bylo potřeba doladit detaily, takže na podzim jsme moc nenajezdili a teď netrpělivě čekáme na jaro. Já doma, Falco v garáži. Jinak je vzhledově náherná, motorově skvělá, podvozkově příjemná. Prostě Italka. edit po 1000 km Takže jsem se zamiloval uplně,

Motorku bych doporučil pro - Hodně svébytný stroj, s velkým srdcem. Vhodná pro lidi s respektem. Slušná na cestování i sportování, jen je třeba myslet a neblbnout, neodpouští tolik jako 4 válce.

Doplňky na motorce - 2x Akrapovič, pancéřový hadice, upravený stojan

Recenze

Šlo o výměnu za malého Zeda (Kawa Z750S). Aprilka byla nedodělaná po opravě, Zed ve skvělý kondici, takže rozum velel neměnit. Ale pak jsem se svezl... Teď po pár týdnech u mechanika stojí připravená Aprilka v garáži, komplet po GO, naleštěná, nablejskaná, vymazlená.




jen nasednout a vyrazit...

po 1000 km

Je úžasná, každá jízda je zážitek. Výtky bych měl hlavně ke stojanu, který i přes úpravu není přesně ono a to je o sto procent lepší než byl. A k spojce, chce to sílu, zejména po městě ruka bolí. Jinak je to nádhera, motor táhne jako stádo slonů, se zvukem kterej mě nepřestane bavit asi nikdy. Od 3tis to jede na jakejkoliv kvalt jak ďas. Rychlost se skoro nedá sledovat, lehce se zapomenete a je tam o dvacet kilometrů víc. Ovladatelnost je vynikající, dálnice nebo okresky s kvalitním asfaltem jsou přesně pro ní, i vyhejbání dírám na CZ silnicích je zábava, pokud teda netrefíte jednu neviditelnou v zatáčce, ale alespoň jsem si ověřil vynikající vlastnosti podvozku, možná si ještě pohraju s nastavením, na ty české kross silnice, ale jak je kus hezkýho asfaltu je to nádhera. Hrozně mě na ní baví, že je mnohem lepší než já. Každá ostřejší jízda je fyzicky náročná, motor neskutečně tahá, podvozek mě učí jezdit. Je to náročnější pilotáž než malej Zed, ale o to zábavnější. Brzdy jdou jedním prstem, zadní nepoužívám, stačí podřadit. Spotřeba je zatím 6,75, úložný prostor pod sedlem spolujezdce je poměrně velký a ještě se dá dát pár věcí do zadního krytu. Cestování mám zatím 400 km dálnice na jeden zátah v pohodě, okresky taky ráda. V létě jedeme do Alp a myslím, že to nebude problém.

Po třech sezónách.

Falco mě pořád dělá radost, servis řešíme jen pravidelně před novou sezónou, olej, ventily a tím to tak nějak hasne. Závada žádná, jen spotřební věci. Najeli jsme spolu cca 10 tis, bohužel není tolik času jako dříve. Stroj je to vážně skvělý a zažil jsem na ní spoustu radosti. Nebrání se dlouhým cestám, i když to není přesně pro ní, ale skoro 800 km za noc jsme zvládli. Navíc v hrozném počasí, za ideálních podmínek by se cestovalo lépe. Nejvíc mě na ní baví "polet" po okreskách a rychlostkách s dobrým asfaltem. Ta italská babka se dokáže rozparádit a rakouskej motor umí tahat pořád krásně.
Podvozek nemá chybu, teda určitě nějakou má, ale nejsem Valentino abych je poznal.
Spotřeba 7,5 je takovej stálej průměr. Dá se jezdit za méně, ale to je nuda a dá se jezdit taky za mnohem víc a to je zase o papíry, kriminál a život, či zdraví.
Měl jsem nutkání jí prodat a zkusit zase něco jiného, ale mám představu o ceně, která je asi jinde než realita. Takže mě nejspíš zůstane a časem jí do garáže přibude sestřička, nebo bráška. Až něco pošetřím. Nějakej bahňák s motardovejma kolama a můj sen na cesty po Evropě - Busa.
S odstupem tří sezón musím říct, že výměny za Zeda nelituji ani v nejmenším. Stálo to sice dost peněz dát jí dohromady, ale výsledek je skvělá mašina na každodenní použití. Navíc s nadčasovým vzhledem a stále dostačujícím výkonem, jak pro běžné ježdění, tak pro tu trošku adrenalinu. Dvouválcový motor a jeho charakter nevyžadují kosmické rychlosti pro plný zážitek z jízdy.
I když nedávno jsem pilotoval Kawu ZZR 1200 a tam ta rychlost v přímce je opravdu jinde. Zatáčky a zábava jsou ovšem pořád na straně tý mý taliánský rachotiny.




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
CryingDragon
CryingDragon napsal 11.04.19 v 22:09 10b.

máš to za desítku, hlavně za ty super výfuky

FiZzeR
FiZzeR napsal 29.05.14 v 09:23 10b.

Krásný falco, takovejch moc není

Behysek
Behysek napsal 04.06.13 v 18:24 10b.

Ty jo, o tomhle stroji slyším prvně, krásná, moc :)

123ps
123ps napsal 11.03.13 v 06:07 10b.

Krásná motorka, s těmi Akrapy to musí být hukot

Více komentářů



TOPlist