BMW R 1200 ST (2006)

Aktualizováno 25.1.2018

Vloženo: 21.08.2019, Uskutečněno: 30.06.2018, Zhlédnuto: 6x

Sobota 30.6.
Ráno bylo nádherně slunečné. Byli jsme natěšení na výlet. Sbalili jsme si vše potřebné, foťáky, kameru, plavky ručníky opalovací krém a došli si na snídani. Pak už jsme se vydali plni očekávání k přístavišti, kde už čekala připravená loď. Horní paluba byla už obsazená a tak jsme takticky zvolili místo ve stínu. Přišel čas vyplutí, ale stále se nic nedělo, pak nám kapitán sdělil, že čekají ještě na nějaký autobus s turisty ze Záhřebu, který se porouchal a měl by jet náhradní. Čekalo se tedy dál. Po půl hodině mě to už přestávalo bavit, ale zase vystoupil kapitán, že už vyplujeme, protože náhradní autobus se někde před Biogradem také porouchal a už není možné čekat. Měli jsme s Jíťou velikou radost, protože to znamenalo méně lidí na palubě a to je vždy daleko pohodlnější. Motory zaburácely lodníci se dali do práce a loď vyplula z přístavu. Byla to paráda a my uháněli na druhou stranu k ostrovům. Slunce pálilo, větřík jen lehce pofukoval, byla to naprostá paráda plavili jsme se tedy dál a cestou jsme minuli velikánskou rybí farmu, kde bývají delfíni, ale bohužel se ani jeden nepřiplaval předvést natěšeným turistům. Ostrůvky v okolí jsou nádherné. K jídlu se podávaly sendviče a sušenky a k pití byla limonáda voda a víno. Všeho bylo dostatek a my si užívali. Dopluli jsme k jednomu ostrůvku, kde z lodi vystoupili kuchaři se zásobami, aby nám udělali oběd a pak už jsme plavali přes nějakou úžinu, kde byla velmi malá hloubka. Loď musela plavat pomalu a bylo vidět krásně dno s rybami v té průzračně čisté vodě. Pak se hloubka zase zvětšila a pluli jsme k ostrovu Dugi Otok, do parku Telaščica, kde je slané jezero. V přístavu už kotvila jedna loď. Šli jsme tedy k jezeru vyzkoušet vodu. Okolo jezera bylo zatím liduprázdno, a tak jsme si vybrali s Jíťou plácek, který se nám líbil a vysvlékli jsme se do plavek. Voda byla teplá, ale nebyla tak průzračná jako v moři. Mezitím se pobřeží jezera zaplnilo turisty. Chodili jsme se s Jíťou koupat a hráli jsme si s malými krevetkami nebo co to bylo za živočichy, kteří plavali ve vodě. Náramně jsme se bavili. Pak už se čas nachýlil a my se vydali zpátky na loď. V přístavu kotvilo snad šest velikých lodí, tak mi bylo jasné proč je u jezera tolik lidí. Kapitán zahoukal a už se plulo zpátky. Pluli jsme ještě k hranici ostrovů, kde jdou veliké útesy, kde začíná moře. Jeho nekonečná dálka byla nádherná. Plavba pokračovala k ostrovu, kde jsme dopoledne vysadili kuchaře. Za svitu slunce a jasné oblohy jsme tedy vpluli k molu na ostrově a vydali se k restauraci, kde už bylo vše nachystané. Podávalo se maso a ryby a spousta zeleniny. Jídla bylo opravdu hodně a my si pošmákli a nacpali se. Po obědě jsme se šli koupat do moře. Voda byla průzračně křišťálová a teplá. Plavali jsme a slunili a já natáčel ryby pod hladinou, kterých bylo všude docela hodně. Potom už se den začal nachylovat, a tak jsme se zase nalodili a za lehkého vánku se plavili zpátky do Biogradu. Počasí nám opravdu přálo a společnost, která tyto plavby provozuje splnila vše co slibovala. Nečekali jsme, že to bude tak skvělý výlet a byli jsme moc rádi, že jsme na tu plavbu šli, protože to byla nádhera. V penzionu jsme se osprchovali abychom byli zase vymydlení, dali si večeři co nám paní domácí připravila a vydali se do víru nočního přímořského města. V baru jsme si dali drinky a užívali si krásné zakončení dnešního slunečného dne.

• Krásy Řecka jsme nepoznali den 14.

pátek 6.7. Jaká byla večer zima a mlhavo, tak ráno nás od časných hodin budili děti, které měly snad nějaké závody. Svítilo slunce a bylo krásně teplo. Sbalili jsme si věci a šli na snídani, která byla zase skvělá. Pot

Vloženo: 06.09.2019
    Uskutečněno: 06.07.2018
  • Krásy Řecka jsme nepoznali den 13.

Čtvrtek 5.7. Ráno jsme zase dostali královskou snídani. Ještě jsem stihl v předním světle vyměnit jednu žárovku, protože už mě docela dlouho kontrolka upozorňovala, že nesvítí a nebavilo mě pořád tu kontrolku přehlíž

Vloženo: 05.09.2019
    Uskutečněno: 05.07.2018
  • Krásy Řecka jsme nepoznali den 12.

středa 4.7. Ráno jako malované nás přivítalo a úsměvy majitelky a číšníků byly taky moc milé. Snídaně byla zase skvělá. S krajany jsme se rozloučili a vyrazili na cestu. bylo už zase neskutečné horko.Navigace nás ved