Velorex s motorem Jawa 350. Rok výroby 1968
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Nepršelo do toho oproti motorce a i tři jsme se do toho nasoukali. Né, že by na motorce tři jezdit nemohli :-) . Na dálnici jsem předjižděl v roce 1986 autobus s turistama z německa asi 5km, myslim že to tenkrát nikde jinde neviděli :-) co se po československých silnicích prohání. Z oken mě fandili aby se předjetí povedlo.
Motorku bych doporučil pro - bylo pro invalidy dnes pro více movite
Doplňky na motorce - Červena mlhovka instalovana uvnitř pro osvětlení interieru, baterie s větší kapacitou a užší přední blatníky.
Recenze
Moje první auto co mělo jen tři kola. Nepršelo do toho oproti motorce. V roce 1985 jsem koupil za 1.000,- Kčs a když jsem šel sloužit vlasti tak jsem ho prodal za 500,- Kčs. (dnes mě to upřímně sere)
Největší problém jsem měl s převodovkou. Několikrát půlený motor, výměna ozubených kol a vidliček. Převodovka nebyla stavěná na tak těžký stroj. Mladická nerozvážnost, kdy jsem tam kvalkty sazel jak brambory asi take k životnosti nepřidalo. Dnes když člověk má ví rozumu by se k tomu stavěl jinak.
Tak za 500 kc..to se nedivim, ze Tě to sere . Dneska za 500 neporidis ani blinkry
Ty jo paradni hadrak za10b
Možná první veselá bouračka co jsem viděl :) 10B
To je veliká škoda. To je prostě parádní stroj. Pamatuju ho když u nás s tím agronom jezdil na pole, a čtyřkolovej šedej velorex stál zarostlej v kopřivách družstva a my kluci jako malí z něho dělali tank. Jenže tenkrát rozum z toho nebyl a tak nějak se věci brali jako zcela všední věc bez valný hodnoty.