renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 175/450 (1956)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pajaaaa
Vloženo 25.2.2013
Aktualizováno 25.2.2013
Zobrazeno 2 496x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


čz 175 podle mě to není špatná motorka sice jí mam na 16 kolech takže je motorka niší ale i tak se mi na ní uš jezdí dobře motorka je před neuplnou renovací z části vybroušený rez ,,,lak chrom .Motorka je s papírama boužel eětě nemá stk .

Více fotografii

První dojmy - Při převzetí motociklu byla motrorka z části schnělá s části rezavá po vybroušení a vyvařování boku s kastlíkem sem musel dokoupit řetěz přední plášt karburátor přední zadní stupačky kohoutek investice minimální k hodnotě ceny motociklu...

Recenze

ČEZETA 175 Typ 487/00 se vyráběla od roku 1983 ve strakonickém závodu. Motocykl navazuje na svého slavného předchůdce ČEZETU 175 typ 477, od kterého zdědila skoro vše jen s drobnými detaily, které přispěly k výtečné motorce. Byla to především přední část spolu s elektro výzbrojí motocyklu a motoru. Změna v motoru se týkala změny řazení, kde se první převodový stupeň řadil odspodu. Hlava válce měla pro snížení nepříjemného hluku motoru vložené pryžové vložky, které zabraňovaly jeho rezonanci. Elektrická soustava dostala především výkonnější dynamo, které získalo výkon 75W pro ukazatele směru, které se ovládaly na levé straně řídítek. Stop lampa měla o jeden spínač navíc, který byl ovládán přední brzdou. Ta získala dvou klíčovou brzdu, na které bylo vidět opotřebení brzdných čelistí. Řídítka dostala nový tvar pro ovládací prvky. Na pravé straně řídítek se nacházel nouzový vypínač motoru spolu s plynovou rukojetí v jednom. Na levé straně se nacházelo přepínaní světel blinkru a světelné a akustické houkačky. Přední světlo tvořilo samostatný celek, který byl vložen do plastového pláště předního světlometu na rozdíl od svého předchůdce, u něhož bylo světlo vloženo do pláště spolu s kontrolkami. Nad předním světlem se nacházel hliníkový odlitek, do kterého byl vložen tachometr většího průměru spolu se spínací skřínkou a kontrolkami. Klakson byl pro lepší signalizaci přemístěn zpod nádrže na místo pod krk předních teleskopických vidlic. Vše zakončovaly odrazky, s nimiž se v té době nešetřilo, vepředu byly oranžová a vzadu červené. ČEZETA 175 typ 487 se prodávala v tomto roce za 8.600 korun československých. I za cenu nepříjemných vibrací motoru ve vysokých otáčkách se stal velice oblíbeným motocyklem. Dalším vylepšeným typem byla ČEZETA 175 typ 487/03

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vycho
Vycho napsal 02.03.13 v 09:08 10b.

Je to Jawa-čz 175/356 ,mám jí taky A´t seti podaří renovace a technická

slawa.cap
slawa.cap napsal 01.03.13 v 08:38 10b.

Pěkná, ale jak píše Dolin je to 356

Dolin
Dolin napsal 26.02.13 v 11:52 10b.

Pěkná, jen je to Jawa-ČZ 175 typ 356 a ne ČZ 175 450 ta se vyráběla až od roku 1960 tuším.

Více komentářů



TOPlist