Skvělý kompromis, pokud si chcete jízdu užít na silnici i na okruhu
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Hondy mi vždy přišly bezcharakterní, ale musím uznat, že ergonomie (měřím 190 cm) je fantastická. Design je relativně nestárnoucí a z motorky je cítit kvalita. Úplně jiný stroj než šestkový Kawy, kterých jsem měl několik, resp. podstatně vyváženější vlastnosti.
Doplňky na motorce - Výfuk Yoshimura, vyšší plexi, padáky...
Recenze
Odpružení, převodovka, ergonomie. Tyhle 3 věci mě naprosto dostaly, protože jsou dotažený prakticky k dokonalosti. Motor je naopak poměrně nevýrazný, protože má sice měkký až sametový chod (vč. nulových vibrací), ale slabé spodní spektrum otáček a následně velmi lineární chod na jezdce působí, že motorka "nemá koule". Ovladatelnost je fantastická a k skutečně jistému řízení výrazně přispívá i elektronický tlumič řízení. Doporučuji dát o dva zuby větší rozetu pro posílení středu a půjde vám na zadní přes spojku i na dvojku.
Jinak opravdu pohodlná motorka, působí spolehlivým dojmem. Pokud chcete nejlepší kompromis mezi silnicí a okruhem a nemáte zrovna 250 tis. Kč na nový model, tak bych neváhal.
Krásnej stroj
Pěkné záběry z okruhu, pěkný stroj.