perfektní zátah, pořádný kus železa, vypadá prostě dospěle jako velká motorka, žádné lechtátko. Navíc ten vzducháč je prostě kráný:o)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZS 1000 Fazer: od Fejzra se očekává, že se bude víc točit, u Bandita to je sranda už odspodu
První dojmy - Měl jsem před tím i šestku a dvanáctka mi přišla tak nějak dospěleji. Rámově sice rozdílné nejsou, ale podvozek je někde jinde a možná i ten černý motor, navíc laďák, který jsem na šestce neměl, udělá taky svoje
Doplňky na motorce - tlumič řízení MPS corse, Scottoiler, podsedlák Xbikes,konické řidítka TAG s nádstavci vyrobenými na míru,leštěné kola,víka,kyvka,vidle,atd.,blatník Ermax,Scorpion+K&N+dyno,pancíře na brzdách a spojce,změna přepákování+centrál z gsxr K8,větší rozeta, padací hříbky plus kluzáky na hlavě motoru
Recenze
Další info:
S "Béčkem" jsem maximálně spokojený. Táhne krásně odspodu a po té co jsem hodil o tři zuby větší rozetu tak je to moc zábavná motorka a ten zátah je neskutečný. Navíc díky tužším pružinám ve vidlích, změně přepákování a centrálu z GSXR K8 se líp skládá do zatáček a překlápí mezi nimi a řekl bych, že i podvozek se chová celkově líp. Trošku jsem laboroval i s popuštěním předních vidlí, ale v kombinaci s tím přepákováním to nebylo to pravé ořechové, takže jsem to vrátil zpět. Tlumič řízení taky nebyla investice od věci, Bandit se krásně uklidnil a je to o něčem jiném a určitě bych ho doporučil každému, nehledě na výkon stroje. Jako perličku jsem si pořídil scottoiler, už se mi nechtělo mazat sprejem:o) Jináč na brzdě mi bylo naměřeno 108,62 Nm a 119,42 PS, což taky jde:o)
Jinak nejvíc se mi líbí univerzálnost, nedělá mi problémy na něm ujet 250 km, naložit ho báglama, svézt baťůžek, nebo si na něm zablbnout v zatáčkách, či na okruhu, i když je samozřejmé, že ani v jedné z těchto činností není Bandit ten nejvhodnější nástroj, ale o tom univerzálnost je, že jo. Z hlediska údržby je absolutně nenáročná, běžný spotřební materiál, jak na polotučné tak na plnotučné jsem neměl nikdy žádný problém a to ani v případě zimní půlroční odstávky. Spotřebou se pohybuji od 6 litrů při svižnější turistice, po 8,5 litrů při divočení což je taky příjemné.
Jinak co se týče úprav, líbí se mi, že mašina není v sériovce, i když chápu, že ne každému se to musí líbit. Co se týče snahy vylepšit jízdní vlastnosti, není to o tom, že bych byl natolik dobrý jezdec, že by mi originál nestačil, právě naopak, cokoliv jsem udělal bylo hlavně kvůli tomu, aby mi to pomohlo vychytat mé chyby:o)
Jo a nakonec jen dodám, že Houska je vořešprut:o)))
leštil. i kyvku, kola a kluzáky
Krásnej. Ty víka jsi si leštil, nebo už tak koupil?
to Hartge: nekupoval, ten je dělaný. výkresy by měli mít kluci na suzukibandit.cz
Krásnej bajk.!
Kde jsi kupoval kluzák na hlavu motoru..? nemůžu to nikde najít..
Diky