renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200 Bandit (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník koldan
Vloženo 7.3.2006
Aktualizováno 2.5.2013
Zobrazeno 6 303x
HODNOCENÍ PROFILU OD 46 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


perfektní zátah, pořádný kus železa, vypadá prostě dospěle jako velká motorka, žádné lechtátko. Navíc ten vzducháč je prostě kráný:o)

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZS 1000 Fazer: od Fejzra se očekává, že se bude víc točit, u Bandita to je sranda už odspodu

První dojmy - Měl jsem před tím i šestku a dvanáctka mi přišla tak nějak dospěleji. Rámově sice rozdílné nejsou, ale podvozek je někde jinde a možná i ten černý motor, navíc laďák, který jsem na šestce neměl, udělá taky svoje

Doplňky na motorce - tlumič řízení MPS corse, Scottoiler, podsedlák Xbikes,konické řidítka TAG s nádstavci vyrobenými na míru,leštěné kola,víka,kyvka,vidle,atd.,blatník Ermax,Scorpion+K&N+dyno,pancíře na brzdách a spojce,změna přepákování+centrál z gsxr K8,větší rozeta, padací hříbky plus kluzáky na hlavě motoru

Recenze

Další info:

S "Béčkem" jsem maximálně spokojený. Táhne krásně odspodu a po té co jsem hodil o tři zuby větší rozetu tak je to moc zábavná motorka a ten zátah je neskutečný. Navíc díky tužším pružinám ve vidlích, změně přepákování a centrálu z GSXR K8 se líp skládá do zatáček a překlápí mezi nimi a řekl bych, že i podvozek se chová celkově líp. Trošku jsem laboroval i s popuštěním předních vidlí, ale v kombinaci s tím přepákováním to nebylo to pravé ořechové, takže jsem to vrátil zpět. Tlumič řízení taky nebyla investice od věci, Bandit se krásně uklidnil a je to o něčem jiném a určitě bych ho doporučil každému, nehledě na výkon stroje. Jako perličku jsem si pořídil scottoiler, už se mi nechtělo mazat sprejem:o) Jináč na brzdě mi bylo naměřeno 108,62 Nm a 119,42 PS, což taky jde:o)
Jinak nejvíc se mi líbí univerzálnost, nedělá mi problémy na něm ujet 250 km, naložit ho báglama, svézt baťůžek, nebo si na něm zablbnout v zatáčkách, či na okruhu, i když je samozřejmé, že ani v jedné z těchto činností není Bandit ten nejvhodnější nástroj, ale o tom univerzálnost je, že jo. Z hlediska údržby je absolutně nenáročná, běžný spotřební materiál, jak na polotučné tak na plnotučné jsem neměl nikdy žádný problém a to ani v případě zimní půlroční odstávky. Spotřebou se pohybuji od 6 litrů při svižnější turistice, po 8,5 litrů při divočení což je taky příjemné.
Jinak co se týče úprav, líbí se mi, že mašina není v sériovce, i když chápu, že ne každému se to musí líbit. Co se týče snahy vylepšit jízdní vlastnosti, není to o tom, že bych byl natolik dobrý jezdec, že by mi originál nestačil, právě naopak, cokoliv jsem udělal bylo hlavně kvůli tomu, aby mi to pomohlo vychytat mé chyby:o)
Jo a nakonec jen dodám, že Houska je vořešprut:o)))

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
koldan
koldan napsal 02.04.19 v 21:49

leštil. i kyvku, kola a kluzáky

Kocour555
Kocour555 napsal 28.03.19 v 20:31 10b.

Krásnej. Ty víka jsi si leštil, nebo už tak koupil?

koldan
koldan napsal 11.06.18 v 21:29

to Hartge: nekupoval, ten je dělaný. výkresy by měli mít kluci na suzukibandit.cz

HARTGE
HARTGE napsal 31.05.18 v 21:49 10b.

Krásnej bajk.!
Kde jsi kupoval kluzák na hlavu motoru..? nemůžu to nikde najít..
Diky

Čadil
Čadil napsal 16.04.18 v 05:52 10b.

Více komentářů



TOPlist