Vlastník | Jenick | |
---|---|---|
Vloženo | 16.2.2013 | |
Aktualizováno | 4.2.2015 | |
Zobrazeno | 10 130x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
Vlastník | Jenick | |
---|---|---|
Vloženo | 16.2.2013 | |
Aktualizováno | 4.2.2015 | |
Zobrazeno | 10 130x |
parádní bajk i bajka ...
No jo, když u tebe dva kotouče znamenají, že je jeden vepředu a jeden vzadu, tak jasně... V článku ovšem píšu hlavně o přední brzdě, a ta má, jak je z fotky vidno, kotouč do určitého roku výroby a dle země původu jen jeden... O zadní brzdě (také kotoučové, píšu o řádek níže... O té staré hranaté vráně jsem se vůbec nevyjadřoval, nikdy jsem jí neměl. Ovšem strejda google potvrdil, že ta ty dva kotouče VPŘEDU opravdu v roce 1990 už měla...
Prohrál, první typ, staré disky stará kapota jeden kotouč vpředu ,buben vzadu. Druhý typ, dopředu přibyl druhý kotouč. Třetí typ, změna kapoty a kol. Čtvrtý typ, změna bubnu za kotouč. Pátý typ, změna karburátoru za stříkačku.
Tak o počet kotoučů bych se klidně hádal a asi bych i vyhrál
2 kotouče jsou už od 1990.vím, sám tuhle babičku mám. Jinak s nárůstem výkonu kolem 8000 musím souhlasit. Jediný problém byla membrána kohoutku a je potřeba seřídit, vyčistit atd karbec. PS mám 183cm
Taky jsem presedlala ze 640 na Gpz a múzu jen souhlasit. nejlepší stroj.Hodné šťastných km
no ta je přímo luxusní
Vítaný přehršel informací.
Mašina vypadá parádně, ať slouží dobře.
Hezky popsáno. Já na ní teda rozhodně nezačínal (i když v době kdy já začínal bych z ní byl úplně mimo). Pořídil jsem jí jako stroj za doslova pár korun na srazy, zimní ježdění a do práce. Na účelový ježdění kolem komína, kdy nechci tahat "velkou" motorku mi vyhovuje, do garáže jí dostanu i dveřma. I když jí dávám solidně za uši jsem na 5l/100 km. Ale asi jako většina jejích uživatelů musím uznat, že opravdu od cca. 8000 ot. chytne druhej dech, ten "kopanec" je velice znatelnej. Nicméně je to pro mě účelovka, dávám jí co pro to, zkouším jí babču, nooo ... a mam jí čím dál tím víc radši, strašně jsem si jí oblíbil.
super recenze, v neděli se jedu na jednu podívat
Krásnej stroj. Super recenze!
Vyčerpávající recenze
měl jsem úplně stejnou barvu, ale se 185cm jsem měl problémy při delších vyjížďkách s pohodlím tak musela z domu, ten kopanec nad 8tis. jsem si užíval a nutil mě ji na rovince vytočit, ať slouží
Super recenze, krásně jsem si početl Ať slouží GPZtko ! ;)
Super recenze a motorka At slouží...
GPZ 500 je nejlepší vstupenka mezi opravdové motorky
Ahoj. Pěkně napsáno. Užij si ji v pohodě. Hodně kilometrů bez nehod.
Ahoj, kdysi jsem na ni také začínal a měl úplně stejnou, recenzi jsem při prodeji smazal, s většinou však souhlasím, jen ten "nákop" moje v 8500 ot. opravdu měla, vyčetl bych snad jen přední měkké tlumiče (nebyl jsem si v zatáčkách 100% jistý), ale nezklamala mě. Co mi však vadilo byla zrcátka, skoro nic jsem v nich neviděl, dokud jsem nepřitlačil ruce k tělu. Prodal jsem ji známému, kašle na údržbu - ona mu pořád věrně slouží, taková motorka si zaslouží opravdu víc a já na ni nezapomenu, 100% spokojenost. Máš ode mě 10b, za Tvoji péči se Ti odvděčí a dlouho ještě poslouží, měj se.
Naprosto ukázková recenze!
Ahoj pane pěkná recenze jen co se týče kotoučů tak bych řekl že to mělo spojitost spíš s tím kam se vezla než s rokem ale jinak fakt pecka a hodně km v sedle
Pěkně napsaný. Tak ať perfektně slouží tobě i baťůžku. Super GPZetka.
Nádherný,ve své době nejrychlejší sériový půlitr a skvěle napsaná recenze přijmi 10b s přáním super kilometrů v sedle na tomhle bublajícím 2válu