Je sobota, děcka jsme odevzdali k babičce a máme volný víkend...jenže je hnusně a mrholí. Celé dopoledne sleduju vývoj počasí jak na internetu, tak pohledem z okna. Je 12:06 a přestalo mrholit - je vydán pokyn a já s mojí ženou sedáme poprvé spolu na motorku a vyrážíme směr chalupa - dneska nás čeká 320km
A teď začíná ten chvalozpěv - tak jak motorka jela se mnou (90km/h se dalo držel pořád a jen kopec vyžadoval podřadit na 4ku) ...tak stejně se motorka chovala i ve dvou lidech. Absolutně jsem to nečekal a celou cestu jsem se musel divit, jak pěkně to tahle čínská holka zvládá.
Opravdu jsme pořád drželi devadesátku a když přišel kopeček, tak ručička tachometru sice sklouzla mírně dolů k 80-tce, ale pořád to utáhla na pětku. Až ve větším kopečku pak vyžadovala podřadit na čtyřku. V půlce cesty tam jsem po tomto zjištění neváhal využít dálnici a i tam jsme se v klidu pohybovali 100-110km/h.
Byl jsem fakt vykulený a ještě teď na tím hrdinským výkonem kroutím nevěřícně hlavou.
Druhá stránka věci je však taková, že 300km na manželčin nezvyknutý zadeček bylo opravdu moc a tak skoro celou cestu trpěla a přestávek jsme museli dávat o trochu víc. Radost z jízdy jako takové to proto pro oba nebylo to pravé ořechové a budu rád, když manželku zase někdy opět vytáhnu do sedla.
Co se týká motorky, tak na ten její výkon a krouťák jsem v rámci možností absolutně spokojený a nemůžu vůbec nadávat. Na předjíždění to samozřejmě není, ale na ostudu taky ne. Největší brzda při jízdě (jak jsem zjistil) jsem "já" a můj vzduchový odpor, protože s tou výškou a absencí plexi bych mohl být klidně plachetnice. Šedesát kilo navíc téhle motorce nijak nevadí a její jedno, jestli veze jednoho stokilového nebo 100kilo + baťůžek. Prostě si přede pořád svoji a zatím má 2000km bezproblémového provozu (ťukťukťuk na dřevo, ať se to nezakřikne).
Nakonec se ze zamračené soboty stala pořádná vyjížďka s pořádným testem motorky a i to počasí se nenechalo dlouho přemlouvat a skoro celou cestu nám krásně svítilo sluníčko. Co dodat - prostě pohoda
* musím ještě podotknout že rychlosti uvádím tachometrové, což je oproti reálu o 10% jinde - což je ale u všech strojů s tachometrem tak nějak normální.
Vlastník | KLR4 | |
---|---|---|
Vloženo | 12.2.2013 | |
Aktualizováno | 14.9.2020 | |
Zobrazeno | 3 219x |