Krabicový půlbuben, ale můj :) Tohohle krasavce jsem hodně dlouho sháněl a nakonec jsem sehnal. V tomto provedení se tahle Jawa-ČZ vyráběla od března 55 do ledna 56. Jedná se o podtyp 02. Tedy jednopákový půlbuben pro export. Je vzácnější, jak Pérák.
Výška jezdce: 670 cm
První dojmy - zatím žádné, ale pár kejvaček jsem už sedlal, takže vím, že tenhle pomaloběžnej traktůrkovo-stabiláckej motor je super. Půlbubnová kola jsou jen třešinkou na dortu, i když asi budu brzdit i nohama. K tomu to ale patří. Trochu mám obavy ze zadních neseřizovatelných tlumičů.
Recenze
Tuhle hromádku neštěstí jsem dovezl domů loni o prázdinách. Hodně dlouho jsem uvažoval, jestli ji mám vůbec vložit do profilu mezi motocykly.
Jedná se o Jawu-ČZ 250/353.02 PŮLBUBEN z roku 1955. Motor má výkon 9k a jednu páku. Na fotce je sekládáno jen pár dílů, kvůli obrázku. Zbytek dílů je v krabicovém vydání. Mě to nevadí, kejva se nezkazí a časem bude zase jezdit...
9.11.2014. Nahrávám jen pár aktuálních fotografií, aby bylo vidět, že se něco děje.. Z burzy jsem dotáhl plechařinu a přední část motocyklu...
1.2.2014 Rozhodil jsem motor. Má poškozený karter, takže musí jít na vyvaření.
Tady je ten důkaz - jednopákové provedení. Pozdější jednopáky mají dosedací plochu pro strtovací mechanismus podstatně zesílenou. Tady je jen zafrézováno do dvoupákového odlitku.
Výrobní číslo je ještě na předním držáku motoru. U motoru 15800 už mám zdokumentováno přesunutí vinu ke karburátoru..
parádní základ k půlbubnu...
Ahoj. Na tenhle model se mi povedlo omylem koupi masku na světlo. I s tím šroubkem. Ale potřeboval bych na ročník 57-58. Bez šroubku. Tak kdybys měl náhodou na výměnu, tak se ozvi.
Jinak Gratulace.
Velká gratulace k né příliš často viděnému kousku a i trošku závist
To hlavní máš, zbytek je brnkačka,... 10b