Na doporučení od svých přátel jsem přistoupil k montáži O2 eliminátoru, který eliminuje ekologické zásahy jdoucí do řídící jednotky od lambda sond.
Výsledkem je mnohem jemnější nástup vstřikování = odpadá cuknutí mezi polohou plynu 0/1 a výrazně se zlepšila i ochota motoru pracovat od nižších otáček.
Jinak triviálně snadnou montáž komplikuje jen mechanická nepřístupnost konektorů, tedy musí dolů obě nádrže a část předních kapot...
Po montáži provedena zkušební jízda, což mimochodem byla s největší pravděpodobností poslední jízda mého Advika v letošním roce. Teplota 2,3 st. C
Vlastník | _GAS_ | |
---|---|---|
Vloženo | 9.2.2013 | |
Aktualizováno | 23.8.2016 | |
Zobrazeno | 5 305x |
Je to přesně jak tušíš. O2 eliminátor je vlastně vhodně zvolený odpůrek, který říká lambdě, že vše co leze z výfuku je naprosto ok, takže řídící jednotka se chová velice ochotně co do reakcí na jezdcovo pravé.
- plyn má teď nástup, jak kdybych jezdil na karbcích
- zátah a chování motoru v nízkých otáčkách je suprový
Dříve motor na pětku nebo dokonce šestku potřeboval min 3500 otáček, aby se neklepal jako drahej pes, nyní zabírá minimálně od 300, možná i od 2500 otáček / min.
Blbý je, že 990 ADV má lambdy 2, takže musíš mít dva O2 eliminátory.
Ňák jsem to úplně nepochopil To jsi tam namontil nějakého elektronického "dezinformačního šotka" pro "zelenou žábu" na prameni HORSE POWER? To je taky dobré věděti, zelení motorům nikdy nic dobrého nepřinesli