KTM 990 Adventure / S (2012)

Vlastník _GAS_
Vloženo 9.2.2013
Aktualizováno 23.8.2016

Vloženo: 09.07.2015, Uskutečněno: 09.07.2015, Zhlédnuto: 11x

Znáte to, celý rok za vámi chodí kamarádi, nebo spíše známí, že se jim líbí vaše toulky na mašině a jestli je někdy nevezmete sebou.

A když tedy souhlasíte a se 4 se domluvíte, většinou jich půlka na poslední chvíli nějak vycouvá.

No a v mém případě v letošním roce vycouvali ze 4 hned 4 lidé... pro příště tedy jen s vyzkoušenými přáteli...

Nicméně dovolená byla v práci domluvená, motorka nabalená a chuť jezdit jasně velela, že se jede, i když tedy tentokrát na sirotka.

Když jsem před cca 4 lety cestou do Albánie a Makedonie protnul BiH, usadilo se mi v hlavě, že se do Bosny ještě chci vrátit, takže letos bylo o cíli cesty rozhodnuto velmi snadno.

A jelikož se člověk nemusel omezovat a ohlížet na ostatní, byl naprosto svým pánem a nikdo ho nijak neumezoval.

Pravda, na šotolinkách a místech kde nebyl signál občas mysl přepadla chmura, co bych dělal, když by mi mašina vypadla z rukou třeba na nohu, ale vše dobře dopadlo a já se po 7 dnech v sedle a 3000 km vrátil na místo startu.

Zde je pár snímků z cesty.

_GAS_ (21) napsal 25.07.2015 v 09:01

No, nebudu lhát, že bych raději nejel ještě s někým, ale někdy se to tak prostě semele a podle mě je lepší raději vyrazit sám, než vůbec.

Wildaja (44) napsal 24.07.2015 v 20:22

Moc pěkné fotky, ale opravdu z nich jde cítit zvláštní stísněnost války .
Smekám před Tebou . Jet sám a nepotkat vlastně nikoho, ani místní ... to chce veliký kus odvahy .

_GAS_ (21) napsal 24.07.2015 v 11:24

Já se přiznám, že ta deprese prostřílených staveb a samoty mě svým způsobem lákala k návštěvě země. Člověk si pak aspoň uvědomí, jak dobře se doma má.

Mann (1514) napsal 22.07.2015 v 10:47

Na můj vkus je to "na sirotka" docela štreka, ale po takové přípravě se ti nedivím asi bych to absolvoval taky Lákadlo promotat se na motorce lokalitou, kterou u nás nemáme, je hodně velké
Musím se ovšem přiznat, že i když se mi fotky líbí, dobrý pocit z nich nemám Pozůstatek ducha války je tam asi furt přítomný Máme 21. století, ale historie se opakuje Mocenské choutky úzké skupiny lidí opět ods.ala většina obyčejného obyvatelstva a podle fotek asi ještě nějakou dobu ... bude

_GAS_ (21) napsal 17.07.2015 v 10:02

to Rubi: Jo, krajina na tomhle úseku byla nepopsatelně jiná. Chvíli rozlehlé pláně, chvíli hory.

Jinak to jste tam jeli asi týden po mě, málem jsme se potkali.

Já během pobytu v Bosně nepotkal žádného motorkáře. Ani turistu, ani tamního.

Rubi (45) napsal 16.07.2015 v 10:51

Krásné fotky a tou cestou co máš na poslední fotce jsme jeli také 11.7 Je to tam taková zvláštní krajina.

_GAS_ (21) napsal 10.07.2015 v 10:17

Pánové, děkuji za pochvalu. Nebudu lhát, že mě potěšila.

Pravda je taková, že první večer, kdy jsem zavítal do prázdného a zastrčeného kempu, byla samota poněkud tíživá, ovšem čím déle jsem jel sám, tím více mi samota vyhovovala. Navíc mnohokrát jsem potkal podobné samotáře, i když většinou v autech 4x4, se kterými jsme se buď jen dali do řeči, nebo společně zakempovali a probírali naše zážitky i z cest minulých.

Uznávám, že když by se něco podělalo, ať už na mašině nebo na zdraví, řešení by nebylo tak snadné jako když člověk cestuje s přáteli, ale ta svoboda pohybu a ta volnost byla skutečně něco co jsem jakožto ukecaná persona jezdící většinou alespoň s dalším jedním člověkem ještě v takové dlouhé míře nezažil a ve finále se mi to i líbilo.

Radus88 (8) napsal 10.07.2015 v 06:26

Pěkný fotky, klobouk dolu jet sám ale někdy je to lepší!

alexander (14) napsal 09.07.2015 v 18:23

tak to teda smekám ,že si jel sám,fotky super a určitě sis to užil na pohodu

context (7) napsal 09.07.2015 v 16:07

luxus fotky, jen tak dál

Hříbek (59) napsal 09.07.2015 v 14:25

Móóóc pěkný fotky seš machr že jsi jel sám

• PF 2016

Přeji všem přátelům i kolegům v jedné stopě, ať se tu příští rok potkáváme všichni ve zdraví a ať naše stroje šlapou jako hodinky ze Švýcarska. :-)

Vloženo: 23.12.2015
    Uskutečněno: 23.12.2015
  • O2 eliminator

Na doporučení od svých přátel jsem přistoupil k montáži O2 eliminátoru, který eliminuje ekologické zásahy jdoucí do řídící jednotky od lambda sond. Výsledkem je mnohem jemnější nástup vstřikování = odpadá cuknutí mezi

Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 24.11.2015
    Uskutečněno: 24.11.2015
  • Toulky mimo asfalt

Podzimní počasí sice umí být nevlídné, ale jízda mimo asfalt přeci jen dokáže člověka zahřát lépe, než kdejaký alkoholický drink. Trip s kamarádem vedl Českým středohořím a nebylo to vůbec špatné, notabene nebyl proje