Posez jak doma na gauči, ale do terénu už to zkrátka není
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 955i: prostě nebyla k sehnání
První dojmy - Na to jak je všude vychvalovaná, tak se to klepe jak maluch v zimě. Čekal jsem trochu kultivovanější motor. Asi jsem byl zhýčkaný z XTZ750, ta měla motor jak samet. Naproti tomu mě fakt překvapila manipulovatelnost na místě a když se to dá dopohybu, tak o nějakých 250kg ani nevím. Je na ní fakt pohodlný posez a místa pro dva haba děj. Se třemi kufry je to autobus, na terén se může hned zapomenout, ale kdo by tohle japonský prase tahal někde blátem? Tak uvidíme, co přinesou další kilometry.
Motorku bych doporučil pro - Kdo chce společníka na dlooouhé cesty, tak tady najde to pravé potěšení.
Doplňky na motorce - Přitvrzené přední pružiny a zadní centrál = celkově zvednutý o cca 3cm, manuální napínáky rozvodových řetězů, 12V zásuvka, turistické plexi, padací rámy a držáky na 3 kufry..
Recenze
Chtěl jsem přeskočit z Tenerky na něco novějšího a nic lepšího (krom stále krutě drahé KTM 950 Adventure na trhu nebylo. Tak jsem slevil z požadavků a pořídil Varana. Tak snad mi to nahradí komfortem a spolehlivostí. Teď ještě dodělat pár úprav, který mohl výrobce udělat zrovna, kdyby nechtěl uškudlit každou korunu a hurá do světa. V plánu jsou dlouhé cesty po evropě, asii i africe, tak snad bude tenhle stroj tím pravým nádobíčkem.
klasik, spolehlivej strojek, ať slouží
Dobrá volba
Do terénu to fakt není ale jako cesťák a na naše silnice super
Taky jsem ho dovybavil k obrazu svému
10b
Velký,těžký,plastoví,ale zase pohodlný tak ať to vesele slouží