Suzuki DL 650 V-Strom (2006)

Vlastník Freeangel
Vloženo 31.1.2013
Aktualizováno 11.2.2018

konéčně pořádná motorka na cestování. Dnes tj. 31.1 jsme spolu dali prvních 150km a paráda. Uvidíme co bude dál.

První dojmy - Dnešní vyjížďka byla super. Motorka krásně táhne, ale nelíbí se jí otáčky pod cca 3500. posed velmi pohodlný, příjemný, neúnavný. Vyhřívaný hefty super. Ještě doplním o kryty ruk a luxus. 3 kufry bohatě stačí, navíc potřebuju jen tankvak pro navigaci, doklady a foťák.

Motorku bych doporučil pro - pro všechny kdo dári cestují

Doplňky na motorce - padáky - Bartus, kryt motoru a olejového chladiče - Marselus, hlavní stojan, kryty ruk, vyhřívané hefty, nosič kufrů, centr givi, hliníkové bočáky BGV na míru, držák navigace + patka bočního stojánku - Marselus, tankvak givi + kožený spodek. Držák PET lahví a kanystru na PHM.

Stroj jsem vybral jako náhradu za yamahu fazer. Chtěl jsem něco víc cestovního a míň agresivního. Něco s čím se nebudu muset bát vjet na louku, do lesa, dostanu se s tím na chatu. Něco co když někde položím, tak to neočešu a nezničím. Stromka jsem koupil holého, takže jsme dovybavili. Čeká mě ještě sklápěcí řadička a možná lehce zvedneme ( přepákujeme). Je to model 2007 s ABS, tak snad budu spokojen.

Dovolím si a přidám sem poděkování.
Prvně bych chtěl poděkovat klukům co na stromky a nejen na ně dělají pro nás motorkáře doplňky.
Jmenovitě Bartusovi. Od něj mám padáky, který jsou velký, pevný, dobře vypadají a za super cenu. Krom toho mi vyšel vstříc, vyráběl je okolo vánoc a doma byli velmi brzo.

Dále Marselusovi, od kterého mám kryt motoru, kryt olejového chladiče, patku bočního stojánku a perfektní držák navigace. Opět super kluk, co dělá za lidové ceny úžasné věci. Mít víc peněz, tak od něj chci ty úžasné multifunkční a dokonale propracované hliníkové kufry. A protože peněz moc nemám, tak padlo rozhodnutí koupit kufry BGV. Udělali mi je na míru, za tabulkovou cenu. Kravita super, vzhled parádní. Děkuji.

Pak taky Tyfovi co mi se spoustou věcí poradil, půjčil náhradní řadičku a daroval kryty ruk.

Kluci díky

EDIT 12/2013

Za letošní sezónu spolu máme 16000 km, projeto 17 států. Celou sezónu jel jak měl, v terénu obstál a několik tisíc kilometrů na ukrajině zvládl na jedničku a za to před ním smekám. Mušky typu dojeté destičky v rumunsku ( po 4 dnech dešťů), vyteklá vidlice nepočítám. Krom toho vše se dá řešit v terénu a možná i lépe jak v teple domova. Viz. výměna desek, brzdovky a pročistění brzd v Rumunsku. Za práci a matroš 700kč. Výměna oleje v Makedonii. Za půjčení nářadí a dílny 50kč. Olej v Makedonii u benzinky valvoline za půlku co u nás.

Pro všechny nerozhodné spekulanty bych rád uvedl, že oba naše výlety byly zcela spontální, bez nějakých dlouhých příprav, chystání. Ukrajina 2 úplně. Ve středu sms, zda se neprojedeme na ukrajinu a nepojezdíme Poloninu Boržavu ( Ukrajinské hory). Tak jsme ve čtvrtek večer vyjeli. Lidičky nebojte se toho! rozbíjte doma prasátko, nebo řekněte si o kapesné na měsíc dopředu (pro mladší) a jeďte! Letošní sezóna je nejlepším zážitkem mého života!!

EDIT 2017
s motorkou jsem natáhl na 100 000km. A protože jsem ji popravdě vůbec nešetřil, tak se na ní tento nájezd hodně podepsal. Motorku jsem nabídl s veškterou dokumentací a informacema o skutečném stavu za zbytkovou cenu k prodeji. Nazvěme to férový prodej za super cenu. A kupuji to samé, jen o 5 let a 50t km méně.

Freeangel
Freeangel napsal 01.01.14 v 23:08

Díky Potoku01. Cením si tvého komentáře. A ano loňská sezóna byla naprosto úžasná, plná dobrodružství, zážitků, po boku s dobrými kamarády. Co víc si přát. Snad jen to samé do roku 2014.

Potok01
Potok01 napsal 31.12.13 v 13:50

Tak Tobě chlape fandím. Tak nějak se to má dělat a tomu se říká motorkaření. Prostě sednout a jet. Nemusíš mazazat jako závodník, ale hodně vidět, projet a zažít.

Pepcek
Pepcek napsal 15.12.13 v 20:40 10b.