renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Piaggio Hexagon 150 (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník qwerz
Vloženo 31.1.2013
Aktualizováno 29.4.2020
Zobrazeno 1 854x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Celkem svižné přibližovadlo.Doufám že to bude fajn dělník.

Motorka koupena od Z práce :)

Výška jezdce: 179 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Leonardo 125: Prodal ji někomu jinému...

První dojmy - Hrozně příjemné svezení. Parádní odpich, předjíždění kamiónů hračka :) Nečekal jsem že to pojede tak svižně.

Recenze

Scooter jsem si vybral jako pracovní nástroj. Líbí se mi to pohodlí, na 150tku to i celkem jede...vodní chlazení, takže do města doufám ideální stroj. Mám to do práce asi 20km. A fajn pořizovací cena. Najel jsem zatím jen 200km, momentálně probíha rozborka...výměna řemenů, ložisek, brzd...prostě celková kontrola před nasazením do ostrého provozu. :) Probíhá to tak u každého mého stroje..potřebuju spolehlivé přibližovadlo..:D

Úložný prostor je bombastický, má to vzadu kufr jak auto..i se světýlkem a zásuvkou 12V.. :) Vepředu je obrovský štít který mě chrání před větrem...deštěm. To je obrovská výhoda, spolujezdec to má o něco horší. Taktéž i ochrana kolen je na dobré úrovni.

Scooter má obrovské pohodlné sedadlo, u kterého při jízdě sólo lze vysunout opěradlo na záda. Cestování si proto myslím bude velmi příjemné.

Za nevýhodu lze považovat celkem prťavá kolečka 10", což na stabilitě moc nepřidá. Co se týče náhradních dílů...cenově průměrný Ital..bohužel výběhový tip, takže dostupnost dílů je občas na objednávku, u některých pouze originál Piaggio, čemuž potom odpovídá i cena (3-násobná oproti druhovýrobě) .

Spotřeba zatím nevím..ale doufám že bude pod 4 litry..i když těch pár tankování mě o tom moc nepřesvědčilo...uvidíme na jaře :)

14.10.2013 Takže, asi poslední výlet jsem měl koncem října, poté už se začala tvořit jinovatka na předním štítku při ranních cestách do práce :D Suma sumárum, nalítal jsem přes 7000km, a doslova jsem lil jen benzín a i olej - jelikož je to 2takt :D Občas mě potrápil karbec, páč je tam stále origo Mikuni a asi jisto jistě odchází do věčných lovišť. Poslední dobou ho musím doštelovávat, buď je volnoběh vysoký, nebo pak po 200km zase nízký, nebo tarokuje při rozjezdu. Ale jinak spotřeba fajn, klidovka za 3,8l. Cestování je také úspěšné, i ve 2 jsem sjel do jižních čech, pojezdil po kultuře a pak zpět, asi 500km během 2 dnu. Pohodička je hmotnost skutru...vždy jej někam postavím, či jen vystrčím za obrubník, když není u krajnice místo, při parkování doma pošoupnu ke zdi :D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist