PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 650S Bandit (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník VasonPN
Vloženo 26.1.2013
Aktualizováno 29.7.2015
Zobrazeno 2 378x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zánovní Bandítek, úplně netknutý, v Itálii jetý 1 rok a 14 tis. km..

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Roman Ostaševski (Mělník) - Nákup mota i výbavy v pohodě. Trochu mě mrzí, že už rok mu mailuji o nové hledí na přilbu. Zatím jen sliby...

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 600S: vhodná Suza byla blíž... :)

První dojmy - První jízda byla po 20 letech bez jedné stopy (a tehdy to byl Mustang 50 :) ). S respektem jsem si těch 80 km dojel domů. Spíš dřina z pekelného soustředění. Ale jinak v pohodě, učaroval mi pohodový motor a ten hukot pod sebou, když se přidá.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kteří nechtějí bláznit, ale přitom můžou jet rychle. Pro ty, kteří preferují stabilitu a sílu před lehkostí a divočinou.

Doplňky na motorce - Při koupi: Padáky, zadní kufr Givi
2013: laďák scorpion, vyšší kouřové plexi MRA








Recenze

13. 7. 2015
Hezká sezóna. Mám najeto 6368 km a tím to asi končí. V garáži je už zbrusu nowá Kawa Versys 1000. Banditovi přeji mnoho hezkým km s novým majitelem, kterého (doufám) rychle najdu.

2015 (start sezóny)
Bandit má najeto 38 tis. Vůbec nic mu není. Mám ho rád a rozmazluju ho. Ale nic se nedá dělat. Po pěti a půl sezónách mě to táhne dál. Rozhlížím se po novým bajku. Čeká mě těžká práce s vybíráním. S každou se musím svést (aspoň 300 km). Vybírám z
- Kawasaki Versys 1000 (2015)
- Honda Crossrunner (2015)
- Yamaha MT09 Tracer
- BMW R1200RS
Uvidíme, do které se zamiluju... :)

2014
Sezónu začínám s novou přilbou (vyklápěčka Shoei Neotec) a bandítek byl v lázních (nový gumy Michelin Pilot Road 3, nová řetězovka, ...). Ten motor ševelí jak samet!
Už se těším na delší celovíkendovou projížďku a taky motoškolu u Sršně!
Najeto je na tacháku 28 tis. km. Servis jí dávám po sezóně (do 4 tis. km), takže motor se má luxusně.

Famózní sezóna, můj rekord - najeto skoro 10 tis. km.:
- 2x motoškola u Sršně (jednou luxusně v dešti - skvělá zkušenost k nezaplacení).
- mnohokrát nedělní 400 km výlet s kamarádem (typicky Šumavaring, taky do krušných, ...)
- hezkej 5tidenní výlet do Tater (no, pršelo, ale i tak bomba). Dojeli jsme až na dukelský průsmyk.
- sezónu jsem zakončil až první listopadovej výkend jízdou do Plzně.

2013
Pěkně jsem si zajezdil, přes pomalý start to dalo 3 500 km bez velký akce. Ale stala se mi věc, o který jsem nečekal, že se mi stane. Pojem vylepšení motorky oproti originálu mi byl cizí. Proč kazit hezky vypadající motorku! A pak jsem se zbláznil. A jak to dopadlo?
- výfuk Scorpion (titán, krásně vypadá - na rozdíl od origo výfuku okopírovanýho z náklaďáku Scania :) ) - a pěkně duní.
- větší kouřový plexi MRA

2010-2012
Najeli jsme spolu 10 tis. km. Převážně kolem komína. První rok jsem si ho k 41tinám koupil a bylo to seznamování. Respekt a jenom respekt. Při manipulaci na místě jsem trošku zápasil s váhou...
Druhý rok už byl moc hezkej. Tlačit jí jsem už zvládl dobře (že bych posílil? :) ) a po rozjetí paráda! Někdo v jedný recenzi napsal, ža banďour je jak kanec - těžkej, stabilní, ale umí se i parádně splašit. Super výstižný. Byl jsem u Sršně na jednodenní motoškole a od tý doby si ježdění užívám dvojnásob. Čistokrevná radost.
Třetí rok už bylo o pohodě a radosti. A taky jsem se konečně potkal na s kámošem Bobešem (CBR 990) ze základky, který sice bydlí v Mariánkách, ale sraz v Plzni a dvoudenní motovyjížďka je paráda, ne?

Zkušenosti s Banditem tady byly už 100x popsaný, tak je jen můžu potvrdit:
- spolehlivá, nastaruje na jedno cvaknutí, nic neteče
- motor úžasně táhne, ne sice jako 1250, ale i tak je to silák od 3000 otáček
- přes 8000 otáček to sice stále není supersport (a to je dobře), ale i tak, ten hukot a síla je úžásná
- člověk může jet podle nálady: skoro celou vyjížďku na jeden kvalt na 2-6 tis. otáček a jen tak se kochat, nebo cvakat kvalty a držet to nad 6 tis. (jde až do 11 tis.) a zaskotačit si
- pružnost a klidnost motoru ve městě
- stabilní na dálnici při vyšší rychlosti
- po dvou hodinách mi bolí prdel ze sedla
- oceňuji centrální stojan - v garáži šetří místo
- má charakter
- poctivý kus železa

Začátek 2010:
Chtěl jsem naháče na běžný ježdění kolem komína, výhledově i na delší cesty. Nechtěl jsem žádnou bláznivinu, ale takovou klidnou sílu. To Bandit splňuje dokonale.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Barney
Barney napsal 26.01.13 v 15:31 10b.

Parádně napsáno. Nádherný Bandita, tak ať dělá jen samou radost!

Více komentářů



renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist