Hodně super sportovní cestáček a pohodlná na cesty. Silný stroj.
Motorka koupena od FIRMA:Centrum motocyklů Těrlicko (Horní - velice kladný
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - První jízda byla neklidná protože jsem nevěděl co od ní můžu čekat ale časem jsem jí přišel na chut´ a více jsem začal dělal psí kusy (trochu) :-) Mohla by být o trochu lehčí a víc výkonu ... Spolehlivá z krásným zvukem odladěnou koncovkou od firmy Termignoni
Motorku bych doporučil pro - pro sportovně cestovní nadšence ...
Doplňky na motorce - Termignoni výfuk, KN filtr,racing plexi a nové zrcátka z mladšího ročníků 2000
Recenze
byla široké veřejnosti poprvé představena v roce 1986. Tehdejší označení bylo VFR750F a její vývoj byl založen na bázi revolučního VF 750F Interceptor, který po tři roky dominoval závodům superbike. V době vzniku VFR se jednalo o značně pokrokovou záležitost s nejnovějšími trendy, jako byl např. hliníkový rám. Od té doby motocykl podstupuje pravidelně každé čtyři roky omlazovací proces, jak v oblasti techniky, tak designu. VFR patří použitou technikou jednoznačně mezi naprostou špičku modelové nabídky Honda. Popularitu si motocykl získal především v Evropě, kde si majitelé cení především výborného cestovního komfortu, spolehlivosti a schopnosti držet při jízdě krok se svalnatějšími, avšak dost často ne tak pohodlnými supersporty. V současné době prošla a prochází celá řada konkurence výraznou obměnou, což byla opět pro vývojový tým velká výzva a podnět k řadě změn na celém motocyklu.
OPIS Z RECENZE
Krásná a rychlá VFR Tak jen ofafrně.
super blesk od Hondy gratulejšn
Hodně pěkné VFerko,
jj někdy ji dokonce lítaj jiskry od stupaček kamarádům do ksichtu...