renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V7 Stone (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jenykho
Vloženo 21.1.2013
Aktualizováno 21.5.2018
Zobrazeno 9 709x
HODNOCENÍ PROFILU OD 69 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 26.01.2013, Uskutečněno: 01.09.2012, Stav tachometru: 4000 km, Zhlédnuto: 16x


Tunit se musí. Kdo netuní nežije. Tunění je naše máma. Více tunění republice, to je naše agitace!

V 7 racer má takovej hezkej hliníkovej kryt airboxu. A zrovna takovej by se mi hodně líbil na mojí černý Guzzilce. To by potom byla móóóc sexy. Ten černej plast co je tam od výroby, je jako na Vespu a já chci bejt rockerem. Položku zadám do computeru a vypadne na mne cena s tolika nulama, jako by to bylo ještě ve starejch italskejch lirách. Není! Tyhle dva výlisky hliníku stojí bez mála pět tisíc!

Mé kurážnější já: „Máš přece technicko-estetický vzdělání a známosti, co by si mohl využit, ne?“ Jasně... Nakreslím si výkres, oslovím známého, co vyrábí všechno z nerezu, a nějak to tam našroubuju. Je to vratnej proces, nemůže se nic stát... přeci. Navíc jsem před týdnem objevil obchod s nerezovým spojovacím materiálem, a tak už nic nestojí v cestě!

Po měsíci si nesu nádherné nerezové desky domu. Na radu odborníka jsou z třímilimetrového plátu nerezu, takže krom toho, že jsou těžký jak svině, rozhodně se nezkroutí. Tedy nezkroutí... jsou tak pevný, že když to do mě při parkování někdo z boku nakouří a bude mít vzadu kouli, spíš půjde do hajzlu ta koule než ty plechy :)

Doma kryty rozbalím a hned vidím první problém. Na místě kontrolního okénka pro nádobku s brzdovou kapalinou zadní brzdy má deska jenom čtyři vymezovací otvory. Další den večer v práci začíná první lekce kroužku šikovných rukou. Teda... sekretářka si už pomalu zvykla, že občas v povlíkačkách meju zahliněný velocipéd ve sprše, vykonzolován při tom zadkem ze dveří do chodbičky, protože se tam jinak nevejdu. Ovšem mým brilantním ovládáním flexy, jež je doplněno efektním ohňostrojem a nezaměnitelnou melodií, je mírně řečeno, zaskočena... Když ještě prozradím, že to vše se odehrává v modelárně a v presentační zasedací místnosti, není se jí co divit. :) Akce je zdárně dokončena, desky jsou umístěny na mašinu a dílem nechtěného, výbrus připomíná cosi známého (viz přiložené foto). ALE NENÍ TO ONO!!!

Tejden chodím okolo mašiny a přemýšlím jestli plechy sundat, nebo si na ně zvyknout. Jsou takový nějaký moc rovný, nebo co. Nepomůže ani to, že sundám plastovej, jakože chromovanej, kryt vstřiků. Znovu sedám za počítač a v grafickém programu zkouším jak to změnit. Chtělo by to na deskách mít nějakej zlom, aby se jejich měřítko zjemnilo, a aby navázaly na kosodelníkovou grafiku hlav válců, nádrže a vůbec celý motorky. Design už mám, ALE... jak rovně holejma rukama ohnout třímilimetrový nerezový plát? Po tejdnu přemýšlení to mám. Na rubu desky flexou vybrousím rovnou drážku a plech ohnu o stůl v zasedačce. Musím postupovat velmi jemně, aby se plech broušením nepřehřál a nezačal hnědnout. Za tímto účelem pokládám na podlahu firemního sprchového koutu mokrou studenou utěrku, coby chladič, na kterou položím nerezovou desku – sekretářka si pomalu začíná zvykat...

Výsledek je ohromující a já jsem spokojenej. Tímto jsem se zařadil mezi celebrity, mezi stavitele motorek... :)

...O pár týdnů později při pětitisícové kontrole v aule university v Sušici...: Asi v polovině prohlídky do prostoru vchází guru Guzzistů, Honza P. S pozdravem laxně prochází okolo mašiny na servisním stojanu. Pak se zastaví, otočí se, a prstem ukáže na můj nerezový kryt, v tu dobu nacházející se v úrovni jeho očí.
Honza: „TO?“
Já: „Špatnej design, muselo se to předělat“
Honza, uznale: „Chápu...“

Složil jsem zkoušku... :)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Cormac (39) napsal 15.07.2018 v 18:28

Josef-1 (0) napsal 28.01.2013 v 20:59

Fakt pěkný, když je někdo šikovnej jde to skvěle a hlavně za minimální náklady

kozka (66) napsal 27.01.2013 v 13:59

Jo, lepší a z ušlechtilého materiálu. Děkuji za odpověď ohledně fotky. Asi bych za tím sklem taky často postával a nechal se unášet.

Sejky1 (0) napsal 27.01.2013 v 11:37

Parádní popis,zábavné čtení, víc takových zápisů

Maxim (21) napsal 26.01.2013 v 18:05

luxusni prace!naprosto profi..mozna i lip:)

Zanas (26) napsal 26.01.2013 v 17:44

Pěkná a dobrá práce.

istonbike (2) napsal 26.01.2013 v 15:21

Pěkně napsáno,perfektně provedeno


Nejnovější záznamy v deníku
  • Konec fritovacího hrnce

    Úvod: Hned z kraje musím podotknout, že tento příspěvek bude dost nudný. Je určený vlastně jenom těm, který maj novou jednoklapkovou kozí Vé-sedmičku a nesmířili se s tím, že olejové hospodářství dělá z jejich airboxu

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.04.2013
    Uskutečněno: 14.04.2013
    Tachometr: 5500km
    Komentářů: 3x
  • 5000 km, fakt tam musím zrovna teď?

    18 října jsou ke mně pohanští bohové Šumavy nakloněni. Nevím, čím jsem si to zasloužil (asi tím, že sic Pražák, koupil jsem mašinu tam), ale v jinak na počasí dost hnusným měsíci si zázrakem vybírám den s krásným babím l

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 27.01.2013
    Uskutečněno: 18.10.2012
    Tachometr: 5000km
    Komentářů: 1x
  • OILBOX, aneb Airbox plnej oleje

    cca ve 3000 zjišťuju, že se mi olejem rosí spoje na airboxu. Po konzultaci se Sušicí číhnu přes díru po vzduchovým filtru do krabice na vzduch a zevnitř na mně koukaj poctivý dvě štamprdle průzračnýho oleje, co nemá kam

    Typ: Oprava
    Vloženo: 22.01.2013
    Uskutečněno: 01.08.2012
    Tachometr: 3000km
    Komentářů: 11x


TOPlist