Moje první motokrosová motorka
První dojmy - Před sepnutím přívěry v karburátoru to jede jak Simson. V otáčkách jede jak píchlá svině. Vzpomínám si, že když jsem byl poprvý jezdit, hodil jsem na první lavici pěkný záda, protože těsně před odrazem mi právě otevřela přívěra.
Recenze
Tenhle model má ještě ocelovej rám a jednokomorový tlumiče.
Pro člověka kterej nemá zkušenosti s motokrosem je to fajn začátek právě proto,
že neodpouští chyby. Přinutí vás držet motor v otáčkách, když si nepodržíte rychlost před skokem, tak už to plynem obvykle nezachráníte (já mám s výstojí kolem 90kg).
Rozhodně bych motorku nedoporučoval na ježdění do lesa, nebo vůbec mimo motokrosový tratě. Na enduro ježdění to nemá krouťák a uslyší vás každej na kilometry.
Žádná zrada na týhle motorce nečíhá, jen se musí "doplňovat" spotřebák.
Doporučuju hlídat na motorce píst v motoru a tlumiče. Motorku jsem měl dvě sezóny a do běžný údržby a dílů jsem za tu dobu nasypal asi 25 000,- Kč. Jednou jsem měnil píst, jednou jsem dělal repasi tlumičů (předek i zadek).
Když na tu motorku sedne někdo kdo umí jezdit, letí to neskutečně.