renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CM 125 (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník martaass
Vloženo 16.1.2013
Aktualizováno 6.5.2014
Zobrazeno 1 522x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda CM 125... Můj první japonec
PS: předem SE omouvám ZA kvalitu fotek -byly pořízeny již před skoro 10.ti lety (cca v 2002/2003) mým tehdejším mobilem...

Více fotografii

První dojmy - Ještě jsem neměl ani hotový řidičák a už na mě jednoho dne čekala doma tahle motorka. Kdybych si motorku vybíral sám, tak bych si choppera asi nevzal, nemám k nim nijak zvláštní vztah, ale jelikož jsem motorku dostal vlastně jen tak a jak se říká darovanýmu koni... Tak jsem jí bral všema deseti... a udělal jsem dobře :-)

Motorku bych doporučil pro - V největší době své slávy určitě pro všechny začínající jezdce, ale stejně tak i pro lidi, co chtěli mít levnou cestu do práce... Vlastně když si tak vzpomenu, tak s batůžkem jsme měli 110-120kg a motorka s tím neměla sebemenší problém.

Doplňky na motorce - Chromovej padací rám před motorem -ale to je origo...
Jo a tenkrát jsem tahal (viz foto "naháče") ještě modré nasvícení válců...

Recenze

Historie motorky bude asi o něco jinačí než většiny motorek tady:
Táta jí totiž přivezl z Francie, kde původně patřila asi nějakýmu pošťákovi -ostatně to na ní bylo vidět na první pohled.-zanedbaná - 1)Nad zadním sedlem a blatníkem byla navařená jakási konstrukce z dílny "Urob si sám" asi zřejmě na tu jejich poštovní brašnu nebo tak, možná i pro rozvoz pizzy. -inhed odříznuto. 2) na chromovaných částech bylo patrné lehké oreznutí, které jsem naštěstí pomocí leštících past a cca celkem 4 hodin práce rozleštil k dokonalosti.
Vážně, ještě jsem párkrát natřel krémem kůži na sedle a motorka byla jak NOVÁ

Ostatně za tuto mou péči se mi odvděčila vždy bezporuchovým chodem.
NEDALO SE TO PROSTĚ SROVNAT S NIČÍM S ČÍM JSEM DO TÉ DOBY JEZDIL (PIONÝR, PANELKA 250...atd -ale to všechno jen po poli bez TP, ŘP...)
No opravdu, nevzpomínám si, že by motorka někdy odmítala poslušnost, nebo nějak zlobila. Jednou jsem jí asi "přechcal" tak šla po nastartování chvilku jen na jeden válec, ale ten druhej se chytil v zápětí a jelo se vesele dál...

Jelikož byl motor dlouválec (2x62ccm) tak nejen že vypadal lépe, ale věřím že měl i proti tehdejším motorkám i větší životnost a snad i spolehlivost...

Pro mě jako 16.ti letýho kluka to byla motorka až skoro nepředstavitelná, protože většina kámošů měli buď Pionýra, sem tam někdo Simsona...
A já najednou Hondu, ještě dvouválec a se startérem a s 5.ti rychlostma na převodovce...

No bylo to něco úžasnýho...
V jednom jsem to pádil při dobrých povětrn. podmínkách i přes 120km/h, s batůžkem bez problémů i 110-120km/h.
Vždycky mě dovezla motorka tam a zase zpátky -bez problémů, což se nedalo třeba s pionýrem vůbec srovnat, nehledě na pohodlí. Kde já jsem si seděl pomalu jak v křesle. Batůžek ,si myslím nemohl taky nikdy stěžovat...
No a s tehdejší cenou benzinu 24,50Kč a spotřebou okolo 2,5 až 3litru jsem měl za 100Kč na "celej" den vystaráno...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
martaass
martaass napsal 28.04.14 v 03:48

Díky všem

žižala.
žižala. napsal 17.01.13 v 14:09 10b.

Krasavice 10b.

deadchopper
deadchopper napsal 17.01.13 v 09:26 10b.

Pěkný stroj

Vycho
Vycho napsal 16.01.13 v 16:52 10b.

Pěkná,velice pěkná

martaass
martaass napsal 16.01.13 v 15:22

Jé děkuju...

Více komentářů



TOPlist