renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XRV 750 Africa Twin (1991)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník richardik
Vloženo 13.1.2013
Aktualizováno 30.12.2017
Zobrazeno 4 364x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to starší dáma, má svůj věk i kilometry, ale těším se na společná dobrodružství.

Více fotografii

Motorka koupena od inzerát - dobré

Výška jezdce: 181 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 650V Transalp: Afrika bude asi trošku lepší do terénu
BMW F 650 GS: vyšší cena

První dojmy - Je to moje první motorka (kromě skútru), nemám s čím srovnávat. První jízda fajn, budeme kamarádi. Líbí se mi posaz a zátah od spodu. Sedím docela vysoko, mám super přehled před sebou.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kteří rádi cestují i mimo hlavní tahy a nepotřebují raketové zrychlení nebo dělat frajeřinu na kočičky.

Doplňky na motorce - Padáky a držáky kufrů

Recenze

Dlouho jsem žádnou motorku nechtěl, jednak mě to nelákalo a jednak jsem se i bál, že člověk když má mezi nohama sto koní, tak se prostě občas neudrží a nechá se strhnout. Ale tím jak stárnu a pořád ve mně zůstává nenaplněná touha cestovat a poznávat, i jen v blízkém okolí, můj pohled se trošku změnil. Velký díl v tom má můj brácha, který přes různé zkušenosti dospěl k cenduru a poznávání krajiny je jeho životem. V posledních několika letech mě zásobuje fotkami z míst, kam se člověk jinak než na motorce těžko dostává (auto neprojede a pěšky nebo na kole je to časově příliš náročné) a vzbuzuje tím moji touhu takových cest se účastnit.
Vloni nakonec padlo rozhodnutí, které bylo tím potůčkem, který provalil hráz. Nejprve jsem si koupil 125 skútra a udělal si ve svých šestatřiceti řidičák na moto všech kategorií. Po několika výletech po okolí jsem zjistil, že velké cestovní enduro je nezbytností. Oddalování koupě s tím, že skútr postačí, stejně jen utvrdilo předem jasné rozhodnutí.
Na podzim 2012 jsem se začal jakoby mimochodem probírat recenzemi různých motorek, následně nabídkami bazarů a nakonec už cíleně a otevřeně začal shánět něco pro splnění dlouho nevyřčeného snu.
Variant bylo zpočátku víc, ale s ohledem na to, že jsem úplný začátečník a s vědomím rizika poškození vzhledu motorky při plánovaných cestách mimo silnice jsem ke kritériím přidal i cenu a odboural kritérium stáří a víceméně i km. Nejprve se mi hodně líbil Vstrom, ale právě kombinace cena, terén a hezký vzhled mě nakonec odradily. Mezi favority dlouho patřily i různé varianty GéeS v kubatuře 650, ale tam byla zase (pro mě v danou chvíli) vysoká cena. Takže nakonec se výběr zúžil na Transalpy a Afriku. Ta přišla do výběru jako poslední a nakonec se stala vítězem. Především díky nesmrtelnosti a největší vhodnosti pro terén. Před Vánoci jsem zvažoval několik nabídek a nakonec zvolil sice starší, ale dostupnou Afru z roku 1990. Přihlášená byla až 1992, ale zjistil jsem, že pro Evropu se moje barevná kombinace dělala v roce 1990. Ale je to vlastně jedno :)
Zatím jsem na ní absolvoval jen dvě kratší projížďky a tak je moc brzy na nějaké hodnocení, snad krom asi nejdůležitějšího závěru: vypadá to, že budeme dobří kamarádi!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
spike-cz
spike-cz napsal 27.04.16 v 18:33 10b.

xrwafan
xrwafan napsal 20.10.15 v 11:11 10b.

Super mám stejnou přeji mnoho krásnych km v sedle

BaluJarda
BaluJarda napsal 20.03.15 v 11:51 10b.

Hezká Africa ,přeji pohodovou sezonu 2015 a máš to za 10

Radus88
Radus88 napsal 12.06.14 v 09:11 10b.

Dobrá volba a moc pěkný fotky. držím palce na další kilometry

Kacess
Kacess napsal 04.06.13 v 15:55 10b.

Krásná, v těhle barvách se mi líbí uplně nejvíc

Více komentářů



TOPlist