První stroj u kterého sem středem pozornosti a ten brutální zátach
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 1250 Bandit: Jak sem viděl vetřelce tak sem si to rychle rozmyslel a šel sem do větší brutality :) a hlavně se mi zalíbila úprava celého stroje
První dojmy - Úpravy – homologované koncovky Thunderbike s certifikátem TUV + náhradní vložky, KN filtry s kryty ProPerformance, zakázková řidítka, rukojeti H-D, úprava panelu kontrolek, komplet lakování, homolog. světla a blikače Higwayhawk, zakázkové sedlo, držák SPZ Thunderbike (TUV), děláno v EZC na Moravě, zadní část – podsedlovka a blatník od WildStyle. Výkon se koncovkami a filtry zvýšil na 131HP a 171 Nm na zadní kolo
Recenze
Měl sem GSF 650n k11 ale měnil sem ji z důvodu že hodně jezdím se známíma co mají Choppry a abych je občas stíhal tak sem musel podřazovat o 2 rychlosti a kazil sem partu,
puvodně sem si šel pro novýho bandoura 1250n a když sem vyděl tuhle nádheru tak sem neváhal a šel sem do ní :)
Mam naplánované dodělat Kožení kufr na zakázku, možná druhé nouzové sedlo které budu dávat jenom na výlety s kamarádky a par malých uprav
na stoupačkách (zjistil sem že na moje nohy sou blízko, chtělo by to cca 5 cm dál)
Jinak na mokru mam respekt z toho výkonu jelikož má tendenci hrabat skoro na volnoběh a výjezd ze zatáček div ne driftem, a už sem poznal zakeřnost na mokru na 5tku při 120kmh když sem lechce přidal plyn tak mi lechce ulítl zadek a začalo to hrabat .
Jinak jezdím průměrně cca 7litru na 100km, nejmenší spotřebu sem mel 5.5l a to sem jel max 100kmh mimo město, a když jedu brzda plyn tak jedu za 8-8.5l
takže o proti GSF650n žádná změna :)
Zatím máme s partou naplánováno výlet 4 denní na Černou horu
prostě pecka,tak hodně štastných km!
přísnej stroj 10b
Pálení je super,já nepálím, ale stejně přezouvám dvakrát za sezonu. A o tom to je, přeji ti hodně spokojenosti a moc km. Toho se držím já...
luxus
uf krásná těžká váha