renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 400 (1978)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník B3R23RK3R
Vloženo 11.1.2013
Aktualizováno 2.2.2014
Zobrazeno 2 233x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Co říct na začátek? Stará poctivá Japonská kovařina :) Je to vzduchem chlazený dvouválec (čtyřtakt) s sohc rozvodem středem, 6 rychlostními stupni, výkonem 35koní a maximální rychlostí 155-165km/h :)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XS 400: Protože jsem mladej a blbej :D ale s chybama se člověk přece učí ;)
Yamaha XS 650: Docela drahá a jelikož jsem hledal motorku na přestavbu, tak jsem si vybral Kawasaki Z400 v krabicích :D

První dojmy - Narodila se v roce 1978 a usnula asi nějak po roce 2004 +/- podle prohrabávání krabic se součástkami a nálepek z motosrazů.. Uchvátilo mě a vždy to bylo mím snem mít motorku s nakopáváním, teď ji mám a už se na ní maká:) bude to chtít hodně nervů, času a taky nějaké ty chechtáky :D

Recenze

"Motorku" jsem koupil jako materiál pro svůj první projekt přestavby. V plánu je Scrambler a ježdění jako Steve McQueen, jenže nemám ani jeho vlasy ani Triumpha :D
No motorka byla, jak bych to jen řekl.. v hrozném stavu :D prostě špinavý a zaprášený šrot..
Při kontrole krabic jsem postupně zjišťoval, co znamená "skoro kompletní motorka" :D
Motorka byla zřejmě položená nebo bouraná jelikož boční kryty byly zajímavě zakytovány, dále byl prasknutý a promáčknutý kryt zapalování, které tam vůbec nebylo:D
Ventily no "mírně" podpálené plus jeden výfukový měl nějaký incident s něčím.. a díky tomu měl asi nějak takovýto tvar dříku ( . Vačková hřídel byla jen hřídel :D chyběl také snímač tlaku oleje:) Nicméně Největší průser se schovával v temném zákoutí, až na dně motoru :D Po rozpůlení motoru jsem našel klikovou hřídel se sjetým kolečkem rozvodového řetězu.. (ted jak to opravit?). Navařování+tepelné zpracování by bylo sice možné, ale zdlouhavé a nákladné, takže se podařilo v Americe najít novou za dva tisíce Kč, tak už si to šmelí do České Republiky :) To je zatím vše :) No nevím jak je to možné, ale borec v Americe ji někde ztratil.. takže k obchodu nakonec nedošlo.. Repas nejde.. a co jsem zatím psal na inzeráty třebas z Německého Ebay, tak se mi ani neobtěžovali odpovědět.. asi to bude trochu víc šílené, než to nazačátku vypadalo :D

Díly jdou sehnat hůř a hůř, a cena je větší a větší :D

Ale touha je zázrak kámo zázrak!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
leopold
leopold napsal 23.05.19 v 20:13 10b.

Jo, tak tohle je super stroj, ikdyž stav je fakt děsnej.
Přímo tuhle motorku jsem měl taky tu čest mít - rozuměj přímo tuhle.
Pro mě to ve své době byla super koupě 1 pojízdná s doklady + tahle jako zdroj náhradních dílů.
No, pro tu pojízdnou jsem z toho nevzal nic, nebylo třeba.
Tak hodně štěstí se sháněním dílů, protože na Kawu, je to fakt děs.
Za mě 10 bodů za odvahu a vytrvalost.

yetti_cz
yetti_cz napsal 11.01.13 v 19:10 10b.

Juch to zní hezky. Parametry to ma téměř stejné jako moje CBčko. Až teda na počet pístů :). Super koment o vačkové hřídeli . Pobavilo. I když tebe asi ne. Nevim jak těžce se shání díly na Kawasaki. Na moje hondičky ze stejné doby je toho pořád dost. Není problém. Takže gratuluju ke krásný hračce.

MasterX
MasterX napsal 11.01.13 v 17:09 10b.

No, máš odvahu... Do tohohle se pustit, to chce trochu šílenství v krvi. Ale nepochybuju, že se ti to povede, i když to bude trochu o čase a penězích. Shánění dílů už dneska neni sranda.

Tak hodně štěstí a ať ji brzo postavíš! a 10b za odvahu.

Více komentářů



TOPlist