Nejlepší malé enduro. Bez konkurence.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF 250L: Proti WRku malá, nepohodlná a nevypadá tak solidně.
První dojmy - První dojmy? Dostatečně svižná a pohodlná. Trochu jsem se bál po přestupu z litrového Varadera, ale na pojíždění po městě bohatě stačí. Skvělá je výška - rozhled z motorky je parádní. Na asfaltu trochu zlobí špunty na zadním kole - téměř se nedá zabrzdit, aniž by to nešlo do smyku.
Recenze
U Varana mi vadila problémová manipulace na místě, jen asfaltové určení a trochu i spotřeba. Jinak byl dokonalý. Ale prodal jsem ho a chtěl jsem být chvíli bez motky.
Ale zahlédl jsem u Hondy CRF 250L a bylo to... za stovku nová motka, levná, hezká...? To by se asi dalo... Jen tak na občasné svezení. Ale nesedělo se mi na ní moc pohodlně, tak jsem začal koukat po konkurenci. V testech jasně vyhrávalo WRko. Ale ta cenovka . I když - 4 roky starý s desítkou na tacháči je za trošku míň než CRF. Tak jsem se jel podívat... Když jsem ho viděl naživo, nebylo co řešit. Velká, pevná, solidní motorka. U CRFka je kolem motoru samý drátek a hadička, přišlo mi takový narychlo sesypaný na jednu hromadu. Ale nejel jsem, tak mu asi křivdím. WRko vypadalo jednoduše, domyšleně. Domluvil jsem si svezení a super. Jezdil jsem jen po Praze a do města je to ideální.
Na dálnici domů se dalo tak do 110, to je rozumná maximálka, i když by to jelo i víc. Pohodová rychlost mi připadá těch 80-90 km/h, než to začne hodně foukat.
Chybí úložný prostor a nádrž by mohla být kapku větší. Ale to jsou lehko odpustitelné drobnosti.
Celkově moc doporučuji.
Jeste doma je, nejsem ani stopro presvedceny, ze delam dobre. Chtel jsem to zkusit mimo asfalt, ale moc mi to nesedlo, tak proto ji nabizim a zkusim zase neco jineho
pěkná mašina. Pročpak šla z domu?