renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yuki Sport 125 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Vomi
Vloženo 6.1.2013
Aktualizováno 6.1.2013
Zobrazeno 3 334x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Malý, lehký a nenáročný pracant z ne moc chvalné asijské produkce. Jak se nakonec ukázalo, je to perfektní motorka pro každý den za přijatelnou cenu a téměř nulovými provozními náklady.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Přesedlával jsem ze Simsona S50 a tahle motorka pro mě byla jako letadlo - ohromná, spoustu tlačítek, ohromující zvuk. Start jedním tlačítkem, otáčkoměr, denní počítadlo km, palivoměr a ukazatel zařazené rychlosti mě okamžitě učarovaly. Motor hezky táhnul už od spoda a nechal se krásně vytáčet. Prostě fantazie. S touhle motorkou bude radost jezdit - a taky byla!

Motorku bych doporučil pro - Moto je vhodné pro začínající jezdce nebo jako "pracovní" motocykl na dojíždění za prací, do školy nebo na chalupu. Celkově bezproblémový dopravní prostředek pro práci i volný čas!

Doplňky na motorce - zadní LED světlo, značkový přední H4 světlomet, LED kontrolky

Recenze

Yuki 125 Sport je lehká nenáročná motorka pro každý den. Měl jsem jí 7 let a nedám na ní dopustit. Nikdy nebyl s ničím problém, vše fungovalo a veškerá nutná údržba se smrskla jen výměnu oleje a mazání řetězu. I původní baterka držela 7 let a bez problémů startovala. Motor disponuje cca 7kW výkonu, což není sice žádný extra nářez, ale díky výbornému průběhu motoru, kdy motor krásně akceleroval již z nízkých otáček, byla jízda dostatečně svižná a pohodlně stíhala i dnešní provoz. S brzdami jsem byl velmi spokojen. Přední kotouč brzdil výborně, zadní bubnová brzda zcela dostatečně a nebyl problém zadní kolo zaflekovat. Díky charakteru jednoválcového 4T motoru jsem ale brzdy za provozu používal minimálně, neboť při zavření plynu byl brzdný účinek motoru pro běžnou jízdu (přibrždění před zatáčkou, před obcí, z kopce atd.) naprosto dostatečný. Motor je vzduchem chlazený, takže jednoduchost sama a nebylo třeba se starat o chladič nebo kapalinu. I v největších vedrech a ostřejší jízdě v kopcích nebo poskakování po městě nikdy nebyl problém s chlazením. Motor zvládal bez problémů jízdu po dálnici Praha-Plzeň rychlostí 90km/h bez jediného náznaku vadnutí nebo přehřívání a to i ve vedrech kolem 35°C. Spotřeba se pohybovala kolem 2,5l na 100km a přes 3l jsem se snad nikdy nedostal ani při zmiňované jízdě po dálnici. Díky velké 14 litrové nádrži a nízké spotřebě je dojezd motocyklu přes 550km a můj rekord je dojezd 623km na nádrž! Z tohoto hlediska je motorka vhodná i pro cestování. Osobně jsem na motorce nikdy větší cestu nepodnikl, protože jsem neměl s kým a samotnému se mi nechtělo, ale jezdil jsem někdy i 300km denně a žádný problém. Trochu nešvarem motorky jsou vibrace, které se nejvíce projevují v pásmu 6-7tis. otáček. Člověk si zvykne a přestane to vnímat. Mě zrovna tohle vůbec nevadilo, aspoň člověk věděl, že pod ním něco je :) Originální výfuk propůjčuje motocyklu vcelku dospělý, hluboký zvuk, který může náhodného kolemjdoucího zmást k vyšší kubatuře. Zvuk není nijak uřvaný a celkově je motorka poměrně dost tichá, což mi také vyhovovalo - od rychlostí nad 60km/h není motor přes okolní vítr skoro slyšet - k tomu jsou dobré ty vibrace :) Dá se podle nich jezdit a řadit, aniž bych musel koukat na otáčkoměr. Celkově jsem byl s motorkou velmi spokojený. Nebýt toho, že jsem se zbláznil do Jawy, tak bych jí měl nafurt. Ale Jawa je u mě na prvním místě a na Yuki nebyl čas a nejezdilo se na ní, tak jsem se rozhodl jí poslat dál. Bude dělat radost zas někomu jinému. Děkuji jí za 15 000 pohodových km a loučím se.























Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hagis
Hagis napsal 17.06.14 v 12:50 10b.

Více komentářů



TOPlist