Poslední model s rokem výroby 1996...logické završení mých zkušeností s 27 let vyráběnou řadou ČZ 175.
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Nikdy jsem nechtěl tento model Čezety. Po všech typech ČZ 175 a 180 od roku 69 mi připadal příliš nafintěný a nepraktický. Nikdy jsem nechtěl Oilmaster. Vždycky jsem myslel, že je to jen otázka času, než selže. Nikdy jsem nechtěl červenou motorku...a hle, co jsem koupil :)
Recenze
Po všech negativech to nakonec byla láska na první pohled. Musím říct, že oproti typu 180/487.3 jde přeci jen o pokrok. Čert vem kapotáž, která je nakonec mnohem kvalitněji udělaná, než by člověk čekal. Ale například zapalování Ducati (i když po letech trochu slabé), řídítka Gagiva a příjemný posez jsou opravdu krokem v před. I když už trochu pozdě :)
Motorku jsem domů dovezl po vlastní ose (cca 300 km :) ) Následoval nový válec s pístem, který jsem měl a karburátor se sytičem z Jawy 350/640, který doteď ladím a stále to nejede tak, jak by mělo. Přímaz je opravdu zlatá věc...ani se příliš nebojím nějaké poruchovosti, je to udělané jednoduše a kvalitně.
Oproti originálu malinko upravuju zadní madlo tak, aby na něj šli dát velké 30 litrové boční brašny. Spolu s válcem na zadní sedlo a tank vakem z toho bude docela solidní cestovní, i když stále pomalý dvoutaktní motocykl. Za cca měsíc dva dám fotky s plnou výbavou.
czesc fajny motorek jestem tu nowy jestem z polski ale przez całe moje zycie przewijały sie motory jawa cz terz własnie kupiłem cz 180 z danii i chce ja pomalowac mozesz mi podac kod lakieru pozdrawiam
Taky mám jednu z posledních a také to byla láska na první pohled Tak ať nám jezdí.
nádherná číza ať slouží holka a přeju mnoho šťastných kilometrů v sedle týhle krasavice ;)
Nadherna. Pamatuji si jak jsem po ni na stredni desne touzil. Co nejvic pohodovych km
Nadherna. Pamatuji si jak jsem po ni na stredni desne touzil. Co nejvic pohodovych km