renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1100 F (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Fukušima
Vloženo 3.1.2013
Aktualizováno 7.1.2018
Zobrazeno 3 056x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohodlný cesťáček. Velmi vhodný na delší cesty,spolehlivý.

První dojmy - Na váhu skoro 300kg je při jízdě až překvapivě lehce ovladatelná. Manipulace na místě je lepší když na ní člověk sedí. Jinak paráda. Díky své váze na cestě dobře sedí a to i ve chvíli kdy vás na dálnici předjede v levém pruhu kamión a zařadí se před vás ,ačkoliv vy si jedete svých 130. Ale co si budem vykládat - silnější pes dupe...

Motorku bych doporučil pro - Vyježděným motorkářům kteří to mají v hlavě srovnané.

Recenze

Na tuto mašinu jsem poprvé sedl jen tak v garáži na garden party,jen abych si vyzkoušel jak se na ni sedí a jak mi padne do ruky. Byl jsem sice najebaný ,ale na ten pocit jak jsem na ni sedl a natáhl ruce na řidítka nikdy nezapomenu. A co teprve když ji majitel startnul. To byl zážitek který se vám vryje do paměti na hodně dlouho.Naskočila mi husí kůže a bylo rozhodnuto - tu chci. Nebudu to rozvádět ,prostě jsme si sedli a moje první věta směřovala k majiteli asi v tom duchu ,jako že -kdybys ji prodával, já jsem kupec. Jelikož jsem začínal na babetě,potom simson,potom er-5,zdálo se mi 11-i kilo to jako přirozený vývoj. To bylo v srpnu 2011 a v lednu 2012 jsem si ji převážel po vlastní ose z Rožnova p/R do Frýdku-Místku. Počasí stálo proti mně ,padal sníh s deštěm a sám prodávající říkal že jsem blázen,že on by na ní nejel. Ale já si říkal no a co, to zvládnu. V hlavě to mám srovnané,pravé zápěstí poslouchá hlavu a na er-5 jsem měl předtím nalítáno 17000 ,takže vo co go? Převoz dopadl dobře,zkušenosti z er-5 se zůročili, první sezónu máme za sebou a za mně palec nahoru. Přesně to co jsem si představoval. Pohodlný cesťák s přirozeným posedem a s dostatečnou silou na předjetí i s batůžkem za zády .Od 5 000 otáček mašina ukazuje kdo je na cestě pánem .Prodejní cena mašiny byla 40 000 czk , v ceně byly i 3 kufry a měla najeto 50 200 km.V roce 2012 jsem najezdil cca 10 000 km jak říkám-maximální spokojenost. Na mašině se mi kromě vlastností které jsem popsal ještě líbí to že to není žádná tuctovka a kde projedu, tak se lidi ohlídnou což co si budem vykládat, to zalichotí každému... Má krásný bublavý hluboký zvuk a ty 2 laufy... nádhera. Co se týče závad tak zatím byla jen jedna-odešel mi regulátor napětí a s ním samozřejmě i baterka,takže investice i s prací za cca 4500 czk. Jinak spotřebka...gumy,řetězovka.přední destičky.ole,j filtr,seřízení ventilů, karbců atd. Top case jsem bývalému majiteli prodal zpátky za 700 czk,protože do něho nevlezly 2 přilby a nahradil ho 55l Givi Maxia. Nebojím se do ní investovat protože vím že žádnou jinou nechci i když kupce bych na ni měl. Můj mechanik se smál když jsem řekl že už nic jiného nechci,prý -to už si říkal u er-5 atd. Ale já vím že si ji nechám ,od první chvíle co jsem na ni sedl a projel se, tak jsem věděl že nás jen tak něco nerozdělí. Tento rok bych chtěl jet do Alp tak se budu snažit k někomu přidat kdo bude hledat společníka,tak uvidíme...


















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kuzmič
kuzmič napsal 04.09.19 v 19:37 10b.

Tak to je krásný autobus...
Doufám, že se pochlubíš "vynulovaným" tachometrem...

puffybodie
puffybodie napsal 08.03.18 v 14:32 10b.

Nadherna klasika
Taky jsem po ni pokukoval, ale nikde nic nebylo a tak mam nakonec jeji o neco "mensi" sestricku.

waldmann
waldmann napsal 18.06.14 v 14:01 10b.

Zdravím, super mašinka . U mně to byla také srdeční záležitost a také už asi na "doživotí"... Standa

falcon1100f
falcon1100f napsal 01.11.13 v 08:13 10b.

10b., není o čem

falcon1100f
falcon1100f napsal 06.10.13 v 13:10

Více komentářů



TOPlist