renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati 999 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kawakar
Vloženo 1.1.2013
Aktualizováno 20.2.2015
Zobrazeno 2 974x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Jednoduše skvělá. Tvrdá, pevná v zatáčkách a na brzdách jako skála, perfektně mi sedí (mám 2 metry) a ten zvuk Racing Termignoni !

Více fotografii

Motorka koupena od od kluka z Chomutova - Seriózní

Výška jezdce: 200 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati 998: vysoká cena, jinak pořád srdcová záležitost.
KTM 990 SM: nepřesvědčila, ale bral bych ji jako druhou motorku.
Honda VTR 1000 SP2: zastaralý design, vysoká cena kvalitních ojetin.
Aprilia RSV 1000 Factory: krásná, ale jízda na ní mne nepřesvědčila. Neumím to popsat, ale něco mi v ní chybělo.

První dojmy - Předčila moje očekávání. Po mých předešlých motorkách a jízdách na různých sestrách, jako Monster 1100; Hypermotard 1100; Streetfighter a 848 mi připadá lepší. Dále jsem zkoušel 1098; 1198, které jsou lepší (hlavně díky úžasným brzdám), ale motorově o moc dál nejsou (hlavně mi chyběla síla od spodku). Naposledy jsem měl možnost delší dobu jezdit na Panigale a to nelze srovnávat, protože ta je úplně jinde. O generace! Panigale je sen ! To peklo od 6500 rpm se musí zažít. Přesnost v zatáčkách = fantazie...atd.

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji všem zkušeným motorkářům, kteří rádi jezdí zatáčky a omrzel je svět čtyřválců. Ideální na krátké adrenalinové vyjížďky a okruhové ježdění. Motorka nevhodná pro introverty a plaché jedince. Kam přijede, tam je Dukna cílem zájmu.

Doplňky na motorce - Komplet výfukový systém Termignoni + PowerCommander II. Otevřená spojka a nějaké karbony místo plastů. Ihned po koupi jsem musel vyměnit obutí, protože nazuté racingové gumy se hrozně dlouho ohřívaly. Bylo to vyloženě nebezpečné, běžně se mi při podřazování utrhlo zadní kolo. Nyní je to OK.

Recenze

Je to pecka pro lidi, kteří vědí co jim může dát. Na cestování to určitě není, po hodině začínám cítit zápěstí a po dvou musím slézt. Potřebuju dost natrénovat, abych vydržel déle. Každopádně si nedělám iluze, že bych ji někdy dokázal využít na její lilmit.

Motor příjemně táhne a začátečníci na dvouválech si tady musí dávat trochu pozor při podřazování na blokování kola.
Brzdy velmi dobré.
Úložný prostor ? Co to je ?

Pravda je, že silnice s horším povrchem nemá ráda a dává to znát kopáním do zadku, ale přejezdy nerovností při rychlostech nad 100 km/hod ji nechávají ledově klidnou.

Poruchy: zatím jen klasické prasklinky podsedlového plastu nad výfukem.

Zkušenosti po dvou letech vlastnictví: najezdil jsem necelých 1500 km, takže je jasné, že nejsem velký cestovatel. Motorku využívám na krátké intenzivní víkendové projížďky po Krušných horách. Jednou jsem byl v Mostě na okruhu, abych zjistil, jak moc to neumím a dopadlo to dobře. Vyždímanej po několika jízdách jsem seděl na obrubníku a s obdivem poslouchal, jak si chladnoucí Termignoni pocvakává, jako by se ani nezadýchal. Pirellky po smrti. Ta motorka je prostě skvělá !

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Taz-007
Taz-007 napsal 21.02.15 v 13:00 10b.

o te panigalce ti to můžu jen potvrdit, prostě porno

kodl83
kodl83 napsal 29.07.13 v 21:43 10b.

krásná at slouží

mag.
mag. napsal 09.01.13 v 10:34 10b.

Parádní mašina - LUXUS!!! 10b

dzarmil
dzarmil napsal 08.01.13 v 21:43 10b.

Moc pěknej italskej kousek .V době vzniku dost zatracovanej model,ale mě se líbí čím dál výc .Přeju radost z jízdy .

RenoRR
RenoRR napsal 08.01.13 v 13:20 10b.

Moc pěkné. Rád bych někdy zkusil Ducatku.Sice jezdím klidně,ale i tak bych možná rozdíl poznal.

Více komentářů



TOPlist