Dneska dorazily nové duše na kejvačku a na S11, přední plášť Mitas na S11 a přední plášť 3,00x16 (Kenda K262) na čízu.
Po zjištění, že se v Mitasu už tenhle rozměr na malý kejvačky nedělá, mi už zbylo jen Heidenau, což je drahý řešení... Pak jsem ale objevil tuhle gumu Kenda za 580 korunek, vypadá drsně, trialově a vhodně na české silnice. A skvěle se hodí k zadní Barumce Polar, který na kejvě už je. Holt to bude ČZ Standart s paketem pro špatné cesty.
Jinak 175/450 pravděpodobně dostane i novej lak, záchrana tohohle nevypadá reálně - pár plechů se bude muset vařit, navíc některý díly byly v minulosti lakovány na khaki a poté zase na černou... Tak si holt zastříkám no. Krom předního blatníku je veškerá plechařina komplet a docela v pořádku, blatník zkusím vyklepat nebo sehnat jinej.
Ještě musím sehnat nový molitan sedla (není tam, místo něj je tam snad montážní pěna či co) a asi bohužel i potah. Pak se zaměřím na motorické díly, musím sehnat elektronické relé místo stávající šílenosti a pak se tomu musí dát trocha péče, práce a času. Začíná mi semestr, takže čas asi nějakou dobu nebude.
Fuj, to jsem se zas rozepsal.
Vlastník | MasterX | |
---|---|---|
Vloženo | 23.12.2012 | |
Aktualizováno | 2.9.2014 | |
Zobrazeno | 4 691x |
Jo, snad bude dobrá. Výrobce to uvádí jako gumu na trial/enduro.
Stála polovinu co Heidenau, takže od ní nečekám moc, stačí mi když nebudou úplně sebevražedný jízdní vlastnosti. Na druhou stranu při jízdě vesměs za sucha a povětšinou po silnici a navíc v rychlosti do 100 km/h (kde se číza pohybuje) musí bejt dobrá snad každá guma.
Jinak když se osvědčí, tak bych tím rád osadil i fichtla časem... Ten jezdí na prastarejch zkamenělejch Barumkách. Ale než je sjedu, to bude trvat...
Podobnej dezén jako má ta Kenda mám na Fíkovi vzadu a nemůžu si ho vynachválit. Na silnici sedí pěkně a krásně zabere i na mokrý trávě