Tak jako ostatní mé motorky je i tato tříkolová , armádní ! Není to stroj na normální ježdění,ale přesto myslím dosti zajímavý!
Motorka koupena od Uloženka belgické armády
První dojmy - Zatím těch dojmů moc nemám, lépe řečeno vůbec žádný, protože tříkolku jsme "dotáhli" na vozíku nepojízdnou, ale byla kompletní a připravená k renovaci. Hlavní důraz jsme kladli na stav pneumatik, protože i když tento typ lze v zahraničí dokoupit, asi bych se pořádně "prohnul"!
Motorku bych doporučil pro - Tato tříkolka je určena skutečně pouze pro úzký kruh armádních veteránistů. Pro normální ježdění po silnicích ne!
Doplňky na motorce - Elektrická výzbroj
Recenze
Jak už jsem napsal - tento stroj jsem koupil z belgických armádních zásob. Byl doručen do Varšavy, kde jsme společně s kamarády pro něj byli. Už proto, že mám i jinou tříkolku FN, chtěl jsem mít i tuto,poněvadž takový speciál není normálně na silnicích k vidění! Tříkolka s volantem pro 4 osoby - uznáte sami - pro veteránisty lahůdka, pro "normální" motocyklisty něco nepochopitelného! Jediné, co mi na ni asi chybí, je přední brzda, která zde nebyla montovaná a alespoň nějaké pérování(nemá žádné!) Také elektrická výzbroj - bez ní se na srazech - i jinde -nedá jezdit, tudíž bude muset být přidaná. Tříkolka byla určená pro jízdu po prašných a písčitých cestách v Africe, takže myslím, že náš terén bude pro ni jako dělaný! Momentálně je ve stadiu renovace. Je to dvoutakt, dvouválec o objemu 250ccm, zapalování magnetoelektrické (podobně jako ČZ 150 a další...) 15kw, samotná váha 220kg, max. rychlost 60km/h. Spotřeba 5l mixu na 100km. Je možný přívěs o hmotnosti 250kg. Těchto tříkolek bylo vyrobeno všeho všudy 460ks. Převážná většina byla zničena v Africkém Kongu při operaci belgických výsadkářů DRAGON ROUGE v roce 1964!
Zázrak, že se takový exot dostal do Čech!
Peknej stroj.
Tak tohle jsem ještě neviděl. Však jsem chtěl původně napsat zajímavá stavba
Pěkná kuriozita +10b
Tohle jsem ještě neviděl... Fakt zajímavé
Tak to je fakt drsný