renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBF 125 (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jajamisak
Vloženo 17.11.2012
Aktualizováno 26.4.2014
Zobrazeno 2 139x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Výborná motorka na cestování do školy. Na kochání se krajinou i na delší cesty.

Více fotografii

První dojmy - Ihned po prvních pár kilometrech jsem se s motorkou sžil. Krásně se ovládá, zatáčí. Spojka jde lehce a převodové stupně jdou řadit velmi snadno. Hodí se pro jízdu jak v jednom, tak i ve dvou.

Motorku bych doporučil pro - Moto bych doporučil začínajícím motorkářům a jako nenáročný způsob dopravy.

Doplňky na motorce - nosič, DC systém

Recenze

Motorku jsem si pořizoval k jízdě do školy, jako alternativu k cestě autobusem či vlakem. Cestování do školy na motorce mi uspoří spoustu času i nějakou tu kačku .
Při koupi jsem se rozhodoval mezi Hondou PCX a CBF 125. Počátkem roku 2011 byla v prodeji jen 125ccm varianta PCX. Po dlouhých týdnech rozhodování padla volba na CBF 125. A tak jsem si koncem února 2011 jel pro moji novou motorku k prodejci Honda ve Zlíně. Z nabízeních barev mi hned padla do oka bílá.

Jedná se o model CBF125MA - rok výroby 2010 (takže původně bez otáčkoměru) , ten jsem tam dodal až letos.

Na motorce mám zatím najeto cca 14500 km. Z toho cca 80% ujeté vzdálenosti připadá na jízdu do školy 75 km denně. Teda když bylo nad 7 stupňů a nepršelo.
Jízdní vlastnosti hodnotím kladně. Přední brzda je účinná, i když ne tak jak na CBR 125. Zadní brzda je dostatečná pro i pro jízdu ve dvou. Při větším sešlápnutí dojde velmi brzy k zablokování zadního kola.
Spotřeba tohoto motocyklu je suprová, při pohodové jízdě se dá jezdit se spotřebou i 1,7 litrů na 100 km (většinu cesty po rovině) jinak mi vychází dlouhodobá spotřeba 2,1 litrů na 100 km. Při jízdě na plní plyn si vezme 2,7 litrů na 100 km.
Jediným nedostatkem tohoto motocyklu jsou pneumatiky na mojí jsou Indické TVS a ty se na naše cesty nehodí směs ze které jsou vyrobeny je strašně tuhá. (sice se vůbec nesjíždí ale taky nedrží). Nejhůř se s nimi jezdí na mokru přes vodorovné dopravní značení. Kdy už jsem párkrát dostal smyk zadního kola, když jsem přejel přes přechod pro chodce. Takže jsem se rozhodl, že tyto pneu v příští sezóně vyměním za něco lepšího.
Motorka se nejlíp cítí na okreskách a ve městě. Na dálnici moc není a zvlášť když fouká vítr.

1.9. 2013 stav tachometru 20024 km.
Výměna oleje, seřízení ventilů. Řetězovka zatím OK. Moto zatím bez jediné poruchy a škrábance. Průměrná spotřeba měřená v programu Fuel economy v průběhu 10326km je 2,1l/100km. Při jízdě na dálnici při konstantní rychlosti 90km/h jsem měl průměrnou spotřebu 1,7l/100km při ujeté vzdálenosti 240km.

23.4.2014 stav tachometru 21370 km
Motorka má nového majitele. Doufám, že mu poslouží tak jak sloužila mě a že ho vždycky doveze do cíle s úsměvem na tváři .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
461973
461973 napsal 02.01.13 v 22:27

Přečetl jsem si tvoje hodnocení motorky a skoro jako kdyby jsi mi to psal z duše,mám ji 3,5roku najeto 21t.největší slabina opravdu gumy,jízda na mokru až nabezpečná.tak jsem zadní ted přes zimu vyhodil a dal tam conti go a na jaře uvidím.jinak ta TVS by dala klidně dalších 10t.km,ale už jsem nechtěl na mokru tak připosraně,že mě předjížděli cyklisti.přeji štastný rok bez nehod.

Eyky
Eyky napsal 20.11.12 v 13:36 10b.

Neskutečná spotřeba a k tomu ještě palivoměr.
Tak ať valí - do školy i v dálí.

istonbike
istonbike napsal 17.11.12 v 19:02 10b.

Moc pěkná a praktická dváca,otáčkoměr je plus proti předchozímu modelu 10b s přáním další spokojené sezóny

Více komentářů



TOPlist