Yamaha XV 535 Virago (1994)

Vlastník tatíkPé
Vloženo 6.11.2012
Aktualizováno 19.4.2013

II. Podzimní sraz Virago & Kawa EN, Lednice, 13.-15.9. 2013

Vloženo: 20.09.2013, Uskutečněno: 13.09.2013, Stav tachometru: 488 km, Zhlédnuto: 7x

Co říct k tomuto víkendu?Byl sice propršený,ale senzační.
Vyjeli jsme v pátek po 11-é hodině dopoledne od Benzíny ve Frýdlantu nad Ostravicí ve složení : já s Dominou, RagingBull a HoboVirago s batůžkem .Pršelo už při odjezdu z domova, takže jsme jsme navlékli nepromoky již v garáži ( koupili jsme je v pracovních oděvech a osvědčily se perfektně ), k tomu návleky na boty a spešl gumové rukavice taky z pracovních oděvů .Déšť nás provázel cestou až téměř do ValMezu a pak od Vsetína přes Luhačovice až do Uherského Hradiště,odkud už se počasí trošku umoudřilo,takže do ATC Apollo v Lednici jsme přijeli sice mokrou stopou,ale bez deště .
Po ubytování jsme se přivítali s ostatními motorkáři, kteři již přijeli před námi a poté jsme odjeli připraveným autobusem do Dolních Dunajovic do sklípku k Jim-Beamovi, k našemu příteli,který tuto akci tak sqěle zorganizoval.Tam na nás čekal kančí gulášek,perfektní burčáček i výborné bílé a červené vínko a taky čepované pivo.Jako překvapení pro nás měl připravené vystoupení místního mužského pěveckého sboru, kterého je též členem.
Druhý den po snídani následovalo volno, které každý trávil po svém.Někteří odpočívali,někteří odstraňovali na svých strojích závady, které se vyskytly během cesty na sraz a tak podobně.Kolem 13-é hodiny následovala "spanilá jízda" pod vedením Jima-Beama,který nás provedl krásnou Pálavskou krajinou až do Dolních Dunajovic,kde jsme si dali výborný obídek.Zde musím vyzvednout obsluhu v restauraci,která byla opravdu rychá a k tomu ještě s úsměvem-prostě paráda.Vyzvednout musím i moment,kdy jsme projížděli přez hlavní tah z Brna na Mikulov a Vídeň.Už při příjezdu ke křižovatce nás očekával policista z dálniční policie a Passátem s výstražnými světly zastavil dopravu na tomto hlavním tahu,nechal nás projet a to samé nás čekalo i na cestě zpět do kempu v Lednici.Bohužel na cestě zpět do kempu se porouchala našemu příteli RagingBullovi motorka a jelikož jsme zůstali s ním až do odstránění závady,k čemuž největší měrou přispěl HoboVirago se StarýmLudvou,kteří vyslyšeli volání o pomoc a vrátili se z kempu za námi,dorazili jsme do kempu o hodně později než ostatní.Tam už bylo v plném proudu konání soutěží jako např.házení podkovou na cíl,nebo zvedání pivního sudu na čas a taky společné focení.Po večeři následovala ještě speciální vinařská soutěž v naplňování dvou litrového koštýře na čas a musím říct,že to není žádná jednoduchá záležitost a né každému se povedlo koštýř alespň z části naplnit .Pak už probíhala zábava,"koštování" místního i Jimova skvělého vínka,burčáku avůbec všeho na co měl kdo chuť a došlo i na hudbu a tanečky .
Následující den po probuzení jsme se radovali ze sluníčka,které se sice občas schovávalo za nějaký ten oblak,ale každopádně to vypadalo na příslib počasí jak dělaného na jízdu na motorce.Toto se taky vyplnilo a po snídani, ještě před rozloučením s přáteli a odjezdem k domovu, jsem se pustil do alespoň hrubé očisty chudinky motorky,která po tom náročném propršeném víkendu vůbec nevypadala jako pravá leštěnka,ale spíše jako nějaké enduro po průjezdu terénem .Po cestě nazpátek jsme se stavili ještě v Luhačovicích pro lázeňské oplatky a před ValMezem v pizzerii Pepino na vyhlášenou Pizzu,která jako vždy nezklamala!Domů jsme dorazili v pořádku,utahaní a unavení,ale s hlavou plnou krásných vzpomínek s plány na další setkání s našimi senzačními přáteli motorkáři.