Železo s minimem zbytečností a kick startem.
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 600Z: Nikdo ji v době hledání nenabízel
První dojmy - První pohled rozhodl (že by snad barevná kombinace připomínala natolik chtěnou XT 600Z Tenere?) Velké problémy s kick startem, kdy při neznalosti nakopávacího rituálu jsem byl vyhozen z bestie s naraženým chodidlem.
Recenze
Po prodeji jawky vyvstala otázka co bude dále. Snem bylo 3AJ, ovšem po třech měsících marného hledání (a několika pivech) spočinula myšlenka na Suzuki. V rozjařeném stavu se vidina startování motocyklu za pomoci páky zdála jako ta nejlepší volba, bylo tedy rozhodnuto.
Následujícího dne proběhla prohlídka modré Suzuki DR 600. Právě barva a 21 litrová nádrž rozhodla . Při zpáteční cestě se ovšem začínají objevovat problémy v podobě velmi špatných startů, mysl v té chvíli viděla černě a přisuzovala to, tolik obávanému přidření vrchu (časem se ukázalo že na vinně je odpadávající rez nádrže, jenž přicpávala volnoběžnou trysku). Po příjezdu domů následovalo sundání víka ventilů a příjemné zjištění že vačka a vahadla mají na svém povrchu olejový film. V dalších dnech probíhá seznamování s dakarovým strojem.
Dojem velké a mohutné motorky rychle opadl, respekt však na některých místech stále zůstává :). Využití převážně na okresní silnice a příležitostný terén.
Po 2500 najetých kilometrech motocykl vykazuje pár závad v podobě prosakujícího oleje, zmíněné karburaci a také nefunkčnosti tachometru.