renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Čína Pitbike (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ALLOISS
Vloženo 3.11.2012
Aktualizováno 3.11.2012
Zobrazeno 2 909x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vzhledově krásný kros,pěkný zvuk,jen se na ní nesmí jezdit!!!

Více fotografii

Motorka koupena od auto m&m - Nejenom že prodávají čínské šunty,ale osvojili si i jejich neumím cesky:-),

První dojmy - Super svezení,na stopětadvacku živý stroj,hutný zvuk.Koupili jsme ji novou,chytla na šlápnutí.Krásně šla do otáček,za jedna hned na zadní,slušný chod kvaltů,docela rychlá.Prostě prví dojmy skvělé...

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro někoho,kdo neví co s pěnězi,nebo je to velký kutil se smyslem pro humor a pevnýma nervama!!Jinak je vhodná pro děti,o které máte strach,poněvadž motorka víc stojí jak jezdí.Ikdyž zpětně jsem rád,že se synovi na tom nic nestalo,když si uvědomím,co je to za papírovou lepenku z ABC!!Asi bych ji spíš nedoporučil vůbec nikomu!!

Doplňky na motorce - Vše,co pasovalo nebo šlo upravit z Jawa pionýr.

Recenze

No a přišla jízda číslo dvě!!po pár minutách se roztrhnul řetěz,vletěl do papírového krytu bloku a tam rozbil zapalování.První oprava..kryt 400kč,retěz 200kč,zapalování 900kč.A pak už nebylo jízdy bez problémů!!Při dálším svezení se vytrhla rozeta ze zadního kola.To stačilo jen převrtat a sešroubovat pevnostními šrouby.Potom se vysypali ložiska ze zadního kola,to spravilo 150kč.Následovalo uložení kyvny,pak centrálního tlumiče(spíš péra),následně upadnul výfuk.To jsem vykuchal a upravil celokovový z fechtlaAprotože se opět vysypali ložiska a zohnula oska zadního kola,pomohl opět starý fechtl,oska z pionýra pasovala dokonale,a tu už neohneteA to nejlepší teprve přišlo...při jízdě se ulomil motor z horních držáků na rámu,spodní to neunesli,motor se zkřivil a prasknul celý blok motoru,vytekl olej a já už vytekl takyTato sranda stála 2500kč.A aby toho nebylo málo,když jsme motorku opět zprovoznili,opět se ulomilo zapalování...Tak to už jsem neopravoval a nabídl ji k prodeji po ujetí cca100km za 7tis v nepojízdném stavu.Vyšla mě zhruba na 17tis.To už mohla být ojetá Kawa,nebo Sůza.Zkušenostma se člověk učí.Takže pozor na čínu BEMI-BASHAN a na opavské prodejce.Při jakémkoli pokusu o reklamaci jsem slyšel stejné nesmysli jako u čínských trhovců...špatné používání,nedodržení garančních prohlídek(po každých 10km,kdy něco upadlo???)špatná ůdržba,špatně napnutý řetěz,určitě jste na tom jezdili ve třech,snad jen chybělo,že jsme si dovolili na tom vůbec jezditV podstatě jsme nic nenajezdili,tudíž zkušenosti s jízdou žádné,s motorkou hrozné,s prodejcem špatné

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
crossmen45
crossmen45 napsal 16.06.15 v 14:15

Nojo měl jsem minicross stejné jako ty a hádej co se stalo???
Ano uhodl jsi to co tobě
kopil 4000 prodal za 3000 a investoval 1500
Prostě made in china
Když čína tak ojetá

Pája19
Pája19 napsal 25.06.13 v 17:56 10b.

Desítka za výdrž!

Kalaš6
Kalaš6 napsal 02.01.13 v 14:00

pěkný pitbike at slouží

Rogue
Rogue napsal 07.11.12 v 11:58

Ja by som sa na to uz vykaslal po tej rozete, skratka co je origo made in china moze sluzit maximalne ako model a nie stroj na jazdenie good luck pri dalsej masine ale asi by som uz isiel do japoncov

cebeer
cebeer napsal 03.11.12 v 21:11

Tak to je síla. V každém případě moc užitečná registrace za 10b.
Ať ti to nové stroje vynahradí.

Více komentářů



TOPlist