PROFIL MOTORKY

Ducati 620 Sport (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sojky
Vloženo 13.10.2012
Aktualizováno 13.10.2012
Zobrazeno 2 777x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Poslední z klasických supersportů od Ducati vybavena motorem o obsahu 618 ccm s výkonem lehce přes 60 koní. Ten můj je navíc značně vylepšený

Více fotografii

Recenze

DUCATI 620 SPORT

MOTOR: Vzduchem chlazený, čtyřdobý dvouválec do L
OBJEM : 618 ccm
VÝKON: 24 kW dle TP(46 kW)
HMOTNOST: 168 kg
OBJEM NÁDRŽE: 16 litrů
PŘEVODOVKA: pětirychlostní
PŘEDNÍ BRZDA: 2 kotouče 320mm, čtyřpístkový třmen Brembo
ZADNÍ BRZDA: kotouč 245mm, dvoupístkový třmen Brembo
MAXIMÁLNÍ RYCHLOST: 155 km/h dle TP (220? km/h)



Zkušenosti:
Jezdíme spolu už dvě sezóny a požitek z jízdy je pořád stejný, trochu mi začíná chybět výkon, je to ale pouze pocitové. Na to jak je motor slabý, motorka je neuvěřitelně rychlá, hlavně v zatáčkách díky podvozkovým komponentům, na kterých se při výrobě nešetřilo jako u Japonských kolegů. Po první sezóně proběhla kompletní renovace a přestavba podle mého vkusu. Takže se motorka rozebrala do šroubku a začalo se všechno poškozené opravovat a vyměňovat, lakovat, vyrábět, ...

Jízdní ergonomie je dost přísná, není to pro každého. Všechna váha na rukách, nádrž tlačí do k.ulí a stupačky jsou hodně vysoko. Nic na cestování. Já jsem ale trochu masochista a tak jezdím s kamarádama každý rok na motodovolenou, můžu potvrdit že se na tom dá ujet přes 400 km za den, což by pro mnohé majitele SS znamenalo smrt.

Servis:
Není to nic hrozného, jak se všude píše a majitelé japonských motocyklů praví. I já jako student to v pohodě zvládám servisovat, nejdůležitější je dodržovat intervaly a neojebávat to! Ventily a olej jsou po 10000 km, rozvody po 20000 km. Já měním olej každý rok a nechávám seřizovat ventily i když jsem 10000 km nenajel. Jednou za dva roky nechám vyměnit řemeny a svíčky. Kromě ventilů a řemenů si všechno dělám sám.

Seznam investic:
Olej Castrol Power 1 Racing 4T 10W50 4l - 708Kč
Olejový filtr Hiflo Filtro HF-175 - 210Kč
Olej do vidlic Shell Advance Fork 7,5 1l - 230 Kč
Zadní guma Dunlop Qualifier 160/60-17 - 2477 Kč
Přední guma Metzeler Racetec K3 120/70-17 - 2389 Kč
O-kroužek spojové tyčky 2ks - 4Kč
O-kroužek spojkové pumpy 1ks - 5Kč
Brzdová kapalina Liqui Moly DOT 4 - 111 Kč
Stator alternátoru Electrex - 2342 Kč
Rotor alternátoru Ducati - 650 Kč
Seřízení ventilů, výměna řemenů a svíček - 4231 Kč
Olejový filtr Hiflo Filtro HF-175 - 200Kč
Olej Fuchs Silkolene 20W50 4l - 612 Kč
Úprava výfuků u Creptusu - 4200 Kč
Vypálení držáků výfuku - 1000 Kč
Karbonový doplňky(kryt řetězu, kryt řetězového kolečka, kryty stupaček, víka motoru) 4890 Kč
Přední lešení 1500 Kč
Zadní blatník 500 Kč
Podsedadlový plast s blatníkem 1500 Kč
Levý zadní plast 1000 Kč
Pravý zadní plast 1100 Kč
Zadní světlo 500 Kč
LED blinkry 990 Kč
Kryty řemenů - 1800 Kč
Přední kapota(polotovar lamino) - 2100 Kč
Laminovací sada + autokit - 420 Kč
Barva červená ferarri - 2500 Kč
Barva bronzová na rám - 1500 Kč
Bezbarvý lak - 2000 Kč
Plnič - 1800 Kč
Základová barva 800 Kč
Lakování kapotáží - 1000 Kč
Závaží do řidítek - 450 Kč
Držáky budíků - 250 Kč
Lakování kyvky - 300 Kč
Různý šroubky a spojovací materiál - 800 Kč

Plánované úpravy:
Karbonový klín pod motor( Už se válí v garáži)
Karbonový zadní blatník
Karbonový přední blatník
Olejový chladič
Karbonový polep brýlí
Dodělat stavitelné přepákování stupaček(momentálně rozděláno)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
s4r
s4r napsal 25.07.17 v 15:34 10b.

Koukám, moje bývalka...

Sojky
Sojky napsal 14.10.12 v 20:53

Ty kapoty jsou věc vkusu, mě se zase nelíbí když není vidět motor. Zatím leží v regále, do použitelnýho stavu jim chybí ještě hodně, možná bude lepší koupit nový

RomanSS
RomanSS napsal 14.10.12 v 19:15

Je o ní hezky postaráno...ale prosímtě dej tam ty úúúžasný kapoty, ty jsou na tom hezčí

Více komentářů



TOPlist