renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Italjet Formula 50 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MotoPeta
Vloženo 11.10.2012
Aktualizováno 14.1.2014
Zobrazeno 2 870x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Popis motorky


Motorka mě velmi zaujala svým designem, konstrukcí a když jsem se na ní přijel podívat a svezl se, tak jsem byl rozhodnut, je to i celkem svižný skůtr.

První dojmy - První dojmy výborné, hned jak jsem se na motorce projel ještě u minulého majitele, velmi se mi líbily brzdy, mají pozvolný nástup, ale umí brzdit i velmi ostře. Na 70ccm mě překvapilo jak rychle skůtr jede. Na rovině se skůtr rozjede i na 90km/h, takže se s tím dá přejíždět i mezi vesnicema :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro nenáročné uživatele. Vhodné pro začátečníky, motorka se velmi dobře ovládá. Pod sedačku se vejde jedna integrální helma velikost S nebo igelitka s nákupem.

Doplňky na motorce - Tachometr Koso (ukazuje otáčky, rychlost, stav nádrže)
Karburátor Dellorto 21
Klapka Malossi Karbonit
Variátor Malossi Multivar
Řemen Malossi
Spojka Malossi (tužší pružinky)
Výfuk Giannelli Reverse Morini

Recenze

Zatím jsme spolu najezdily asi 1000 km, ale už jsem si skůtra moc oblíbil. Do města je naprosto dokonalý, na křižovatce krásně vyletí a je velmi dobře ovladatelný. Asi největší vzácnost na tomhle skůtru je chycení předního kola a to je dokonalé, při brzdění se vůbec nestlačuje přední tlumič a tedy při prudkém brzdění, i do zatáčky, mám pocit velmi dobré stability. Moje formula je formula LC, tedy vodou chlazená s kotoučem vpředu i vzadu a brzdy jsou naprosto dokonalé, maximální brzdný účinek je mnohem větší než potřebuji a zároveň mají brzdy klidný nástup, tak se s nima dá v klidu přibrzďovat. Můj skůtr je trochu upraven ( 70ccm kit, variátor, klapka, spojka Malossi, karburátor Arreche 21mm a laděný výfuk Giannelli Reverse Morini) takže se neztrácím ani na státovkách. Jediné, asi největší mínus je spojené se všemi těmi úpravami, díky kterým je skůtr tak zábavný, ale to mínus je ... ladění, ladění, ladění, ... momentálně skůtřík jezdí i 90km/h (ve dvou 85km/h). Rychlost je realita, protože na skůtru mám nainstalovaný tachometr Koso s otáčkoměrem. Ale pořád se ještě ladí, protože to není úplně ono.

V plánu je:

karburátor DellOrto 21mm
nový zadní tlumič (koupenej, jen ho namontovat )
vyměnit pár plastíčků
sehnat originální filtr box
.
.
.
.
.
Poslední plán je Leonardo nebo Madison 250, přece jen bych radši něco víc cestovnějšího

3.1.2013 - Přes vánoční prázdniny jsem sundal kapotáž a pustil se do opravy elektronistalace, protože přestal fungovat el. startér a blinkry ... snad to brzy vyřeším. Dokoupil jsem chybějící vzdušník a talířek pod trysku do karburátoru DellOrto 21, ještě dokoupit do jara sadu trysek a může se ladit. Když už jsem sundaval celou kapotáž, tak jsem všechny popraskané plastíčky zalepil tavnou pistolí. Nový tlumič už je namontovaný a je funkční, motorka už se nepohupuje jako na moři. Ještě mi zbývá koupit originální filtr box a plány budou splněny. a konečně už jsem nahodil i nějaké fotky z léta

3.3.2013 - Tak přesně po dvou měsících je vše hotovo, skůtřik bliká, startuje tlačítkem, dál je nový snímač brzdového světla, nová klapka Mallossi Karbon, karburátor DellOrto 21 je na skůtřiku a je naladíno. Skůtřik je komplet složenej, pouze se ještě renovuje víčko nádrže... Už se čeká jen na pěkné počasí.
.
.
.
.
.
.
Nakonec šla dělat radost novému majiteli a místo ní mě teď vozí Malaguti Madison K400

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Piki
Piki napsal 05.07.16 v 19:05 8b.

Uvažuji také o koupi. Moc se mi líbí. Původně jsem chtěl Dragster, ale Formula je dostupnější...

Více komentářů



TOPlist