Je to moje první velká mašina. Po prvním úleku z přeci jen mnohem ostřejšího jízdního zážitku oproti 125cc jsem jí za první víkend celkem dostal do ruky.
První dojmy - Padla do ruky opravdu rychle. Moje zkušenost s často zmiňovaným problémem: Někteří popisují "zaškubávání" motoru při nižších rychlostech, což jsem ale nepozoroval. Možná by k tomu měl motor při popojíždění na dvojku tendenci, ale stačí o milimetřík otočit plynovou rukojeť sem nebo tam aniž by došlo ke změně rychlosti, prostě se jen o maličko změní otáčky a k žádnému škubání nedojde. Podle mého názoru je to čistě o citu a jemnosti při práci s plynem, ale třeba je to jen můj pocit. Upřímně - v podstatě tomu skoro prd rozumim. Jak jsem už psal, mě to neškube. Když se svezla přítelkyně, tak říkala, že jí to škubalo.
Motorku bych doporučil pro - Vhodná pro jelita jako jsem já :) Je předvídatelná a netrestá chyby (ve středně těžkém terénu je kvůli váze ale dokáže ztrestat pěkně - ležel jsem s ní už dvakrát). Ale ten, kdo si na to sedne, nebude z toho mít aspoň trochu respekt a bude u toho tahat za plyn jako na pionýru, asi nedopadne moc dobře. Zrovan dneska jsem mašinu položil do trávy, protože si jí přítelkyně chtěla zkusit zvednout - no a na druhý pokus, po názorné ukázce jak jí chytnout a jak tahat, jí zvedla. Takže slečny, nebojte se XT 660, za chvilku vám těch jejích 183 kg ani nepřijde ;)
Doplňky na motorce - padáky, plech pod motorem
Recenze
9/2012
Sem něco napíšu až bude co. Prvních pár set kilometrů bylo seznamovacích, takže si nebudu hrát na chytrolína a psát sem nějaké recenze před obsolvování většího výletu.
Pochopitelně pocity z nové mašiny jsou pouze pozitivní. Dělá mi ta motorka radost :)
10/2012
Tak už jsme toho najezdili víc. Lehký terén zvládá hravě. Hlavně bláto je na origo obutí, u kterého se vzorek bahnem zalepí při první vteřině, opravdový adrenalin :) [poznámka pro sezónu 2013: Pořídit si na blbnutí pneu s drapákem]
Při rychlostech vyšších jak 100 km/h může být vítr hodně nepříjemný. Zatím ale o vyšším štítu neuvažuji. Možná až se prvně svezu na dálnici budu mluvit jinak.
Musím si ale postěžovat na spotřebu. Ať jí počítám jak jí počítám, k často zmiňovaným 3,5 l/100km mám hodně daleko. A to jí jenom lechtám! Po dotankování se mi kontrolka rezervy objeví už po cca 170 km :( U patnáctilitrové nádrže, by se signalizace rezervy měla objevit při pěti litrech v nádrži, což by znamenalo spotřebu 5,8 l/100 km!!!
Na okreskách paráda
11/2012
S příchodem vlhkého podzimu stále více zjišťuji, že origo obutí mimo asfalt ani trochu nefunguje. Nejenom bahno, ale i mokrá tráva je průser :/ Přezutí ale nechám až na jaro. Aspoň budu mít víc času vykoumat co obout, aby to pekelně neklouzalo na asfaltu. Přeci jen nejvíc kilometrů nalítám právě po silnici.
XT jak jinak než za 10b
protože jsem ještě nezanechal koment.. hodně šťastnejch kiláků a koukej zamakat na deníku .. )
krasavice. Jo endurko je endurko. Přeji hodně kilometrů v sedle a občas i ve stupačkách. 10 b.
máš to dobré...10b.. rozhodoval jsem se dlouho a nakonec taky padla volba na XT a zatím spokojenej ikdyž se seznamujeme
Jo jo 660 strašně jsem ji chtěl, ale v době kdy jsem si vybíral, byla na mne moc drahá, 10b a tiše závidím