Ogara jsem vždycky ve sbírce chtěl. Sice toho Ogara 350 co je šedý a vypadá jako Pérák, ale,...tak mám nyní konečně Ogara. Je Polský a s Jawou má společné pohonové ústrojí,... tento prskolet je takový náhodný nákup. Jde konkrétně o model Ogar 200.
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Polský pincek, po polské renovaci, co napsat? Jede když zce, upadne z něj cokoliv když já nechci a napasuje ani to co by mělo pasovat a je originál,.. Ale chytá (když se neroztláčí a tím se pak nepovoluje se zadní kolo samo od sebe.) a to se počítá. Celkově ujel už asi 1000 metrů na půdě ČR!!
Recenze
Jede jak pila, jen chce doladit technicky (lanka, stupačka a podobně). Jde defakto o "pincka" v polském podání. Rám a konstrukce je nade in Poland a motor je Jawa 50. Motoryse tu v ČR, resp ČSFR po revoluci prodávali jako "kusy" v Mototechnách. Jeden takový tatík koupil tehdy a mám ho dodnes nejetý nový v krabici i s lístkem.
Romet Ogar 200 je defakto vylepšení původního modelu Romet 50 T-3 vyráběného s polským motrem v letech 1977-1981.
ALE I TAK JE HEZKEJ. KLUKA PROVĚŘÍ ASI TAK STEJNĚ DOBŘE JAKO MUSTANG JINAK BY JSME TAK ŠIKOVNÍ HOŠINEBYLI
Tak to jsem ještě neviděl také by jsem chtěl tu mojí ČZtu udělat.Moc jich tady nejezdilo,takže taky celkem vzácnost.
To jsem zahlíd z auta v Polsku nedaleko našich hranic. Myslel jsem že je to nějaký samodomo upravený Mustang s implantovanou jinou nádrží .Nevypadá to nejhůř,určitě líp než Jawa 20. Máš ho v kupě
Náádhera todle sem vždycky chtěl ale v ČR celkem nesehnatelný dávám 10b a hlavně ať jezdí
V našich končinách vzácný stroj za 10b