PROFIL MOTORKY

Triumph Thunderbird 1600 (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mvk73
Vloženo 8.8.2012
Aktualizováno 16.5.2014
Zobrazeno 3846x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to SE (ABS) verzia, cize Special Edition. V Britanii ich pustila do obehu len 60 ks, som rad ze jedna patri aj mne:) Okrem toho som si ju este upravil a dovybavil podla svojich potrieb a par potrebnych bezpecnostnych i cestovny doplnkov.

Motorka koupena od Triumph World, Ongar Motorcycles - Dobre.

První dojmy - Velky respekt, pozdejsie kopec zabavy.

Motorku bych doporučil pro - Pre skusenejsich jadcov. Predsa len jazdit na 370kg motorke s tahom lokomotivy nie je pre zaciatocnika.

Doplňky na motorce - Rozlucka so Thunderbirdom. Haraa na Trophy SE.



Recenze

...vynikajuca masinka. Mam ju len od leta 2011, ku dnesnemu dnu mam na nej najazdenyx cez 10 tisic mil (viac ako 16 tis km ku 08/12). Polovicu po dialniciach a polovicu vo velkomeste.
Ide o bohato vybaveny model, ma vlastne vsetko pre cestovanie potrebne, cez horny a dolny predny veterny stit, cruiser platformy pre nohy pre jazdca i spolujazdca, zadnej opierky, kufrov a abs.
Vybava extra je predny nastavec na horny spoiler od Wunderlich-u (skvela pomocka proti turbolenciam a znizeniu veterneho hluku, zvysuje konfort jazdy o triedu), alarm s imobilizerom, touring sedlo, opierka pre jazdca, vyhrievane dvojstupnove rukovate, predny a zadny padaci ram, ladene vyfuky od vyrobcu (TOR), GPS od Garmin Zumo 550 a svetelna rampa (ktoru vrelo doporucujem).

Jazdim na nej do prace, mam to 60km (37 mil), polovica je po dialnici a polovica v meste. A obcas na kratke mini vylety do okolia. Dufam, ze si najdem viac casu na vylety v buducom roku, aj na zahranicne cesty.

Co sa jazdy tyka, tak je to riadny kamion :) Masu je citit, ale motorka je velmi dobre ovladatelna, ci uz pri pomalej jazde alebo na dialnici.

Motor je jedna basen, taha to uz od volnobehu, pracovne otacky su medzi 2,000 ot/min a 3,200 ot/min. Najbeznejsie tam mam tak okolo 2,500 ot/min. Pri 130 km/h mi to toci len 3,200 ot/min, co je uzasne.
Sestku mozem radit aj v meste na ryxlych cestax a potiahne v pohode aj od 60 km/h, okolo 1,500 ot.min. Neskutocne prijemna elasticita motora. Vsak aj ma z coho, krutak 150 Nm je dostupny pri nejaky 2,500 otackach.
Zryxlenie z krizovatiek je super. Zvuk z ladenyx vyfukov je vysoko navykovy.

Idealna cestovna rychlost je 70-140 km/h. Na dialnici od 110 do 140 km/h. Ked sa ponahlam, tak to vypeciem na 150-160 km/h a v pohode.Pri + 160 km/h, ale to uz nie je prijemne, lebo velky veterny stit a velkost motorky zacina vraviet nie. Maximalka je nie pri tomto motocykle dolezita, ale je niekde okolo 190 km/h.
Co je tu dolezite je elasticita motora a ta je viac nez dobra.

Sporteba je okolo 6 -7l na 100 km v zmiesanom cykle. Na nadrz spravim okolo 270-340 km. Zalezi to od rezimu jazdy.

Kvalita spracovania je vyborna. Vela plechu, malo plastov.
Vrele motorku odporucam, je to fakt o jazde a radosti z nej.

Masinka bude skoro na predaj, chcem este vacsiu mrchu, ktorou je novy Triumph Rocket 3 Roadster, rok 2012, objem 2,300 ccm, 150 koni, 220 Nm.
Je stale v zaruke a so skutocnym milovnikom motoriek sa urcite dohodnem na dobrej cene.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Petak76
Petak76 napsal 23.04.18 v 17:10 10b.

kumi006
kumi006 napsal 08.03.14 v 11:29

Zdravím, je tento krasavec již prodaný?

j.r.ewing
j.r.ewing napsal 01.01.14 v 17:43 10b.

Moc pěkná motorka za 10b

Více komentářů



TOPlist