Přestup na "malý goldwing" Prvních 150 km fajn, zvykám si ze supersportu
První dojmy - super
Recenze
Asi nejlíp ji vystihnul "simir_01" http://www.motorkar...uzivatel/?muid=30119
Mám USA verzi, bez ABS a el.štítu, který mě trochu mrzí. Určitě dodám alespoň vyhřívané gripy a rád bych rádio.
Zatím se ji učím ovládat.
Motor - 4 válec do V má zvláštní tah, nemusí se vytáčet, jede skoro pořád. Možná je to psychika, ale mám pocit, že ten kardan cítím.
Převodovka velmi dobře odstupňována, stačí 5 kvalt, nemusí se moc řadit.
Se spotřebou se musím naučit - jsem zvyklý z CBR 1100 xx na jiný režim,.
Jízda - svěle chrání štít, jel jsem 150 km s otevřenou helmou. Neuvěřitelný.
Stabilita ujde, je to mamut. Pohyb na místě je místo posilovny , ale zmizí s rozjezdem. Zkusil jsem si svou oblíbenou trasu s pár zatáčkama a dobrý, sedí na silnici.
Zbytek dodám po více zkušenostech.
---
Doplňuju své postřehy po 2000km:
- pohodlí je paráda
- musím sledovat tachometr zvláště ve městě, perkfektně tlumí všechno kolem, takže rychlost není cítit
- doplněné vyhříváníod Louise a rádio koupeno na ebay, ale z rádia zatím nejsem nadšenej, možná ho sundám
- koupen kufr Givi s opěrkou (domontoval jsem diody do míst na kufru tomu vyhrazených, stálo mě to 140 Kč a ne tácek za originál + trocha pájení)
- trochu se od 130 vlní, ale spíš je to horší kvalitou silnic, kolejema atd.
- néé že by to bylo důležitý, ale mám USA verzi a palubní počítač ukazuje míle v měřiči spotřeby a F místo Celsia a to nezměním...
- fakt hodně motorka topí, ve městě děs...
Jinak super, doporučuju.
to teplo..., máš pravdu a je to její jediné mínus … 10b.
Pěkná mašinka 10b.
Stručně a jasně napsáno
Parádní stroj. Přeju příjemné cestování a dávám 10 b.