Můj druhej japonec - pohodlná, pěknej zátah od spodku
Výška jezdce: 200 cm
První dojmy - Motor sameťáček, drnčící plexi
Recenze
Po GPZ 900 docela změna k lepšímu, co se týče ovladatelnosti a brzd. Parádní tuhej ocelovej rám držel jak skála. Ze začátku mě dost rozčilovalo drnčící plexi, pak jsem ho vypodkládal a byl klid. S RF jsem najel přes 30 tis. km a jediná závada byla, že se očesaly dvojkový kolečka v převodovce. Nechal jsem je vyměnit a tak po roce znova. Tak jsem koupil zas dvě nový a trochu jsme je ,,vypodložily,, aby zapadly z boku víc do sebe. Od tý doby byl klid. Jinak jezdila bez poruchy a byla dost pohodlná na dálku a to i pro spolujezdce. Dalo se s ní jezdit celkem v pohodě pod 5 litrů. Když byla nálada na střelbu i to zvládala v klidu. Ale spíš to byl cesťák. Pak byla příležitost jí u kámoše stříknout za půl darma, tak jsme ji dali do černožlutýho laku, ale pak jsem toho litoval, už se mi to tolik nelíbilo, jak v originálu. Po 3,5 roku prodaná a spokojenost.