renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 900 (1987)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Thunder
Vloženo 28.7.2012
Aktualizováno 8.2.2013
Zobrazeno 1 418x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první japonská po třipade

Více fotografii

Výška jezdce: 200 cm

První dojmy - Už je to 10 let, ale pořád mám v paměti první dojmy - první jízda jak když sedlám kosmickou loď, bál jsem se otočit plynem a ty vzpomínky na pocity na prvním japonským čtyřválci jsou super.

Recenze

Jezdila bez problémů, dokud jsem nedolil olej a nezadřel ji. Po opravě mi sloužila dál celkem bez problémů. Ještě mi jednou odešlo těsnění pod hlavou, pak už v pohodě. Brzdy byly takový mdlý, ale když se za ně vzalo, tak zabrzdila slušně. Vidle se dost nořily i přes antiponořovací zařízení a taky rám nebyl z nejpevnějších, ale proti třipade luxus :) Docela jsem se na ní naučil a získal ty správný návyky. Koupil jsem ji jako streeta a ikdyž mám rád originál stavy, tohle se mi docela líbilo. Parádní kawáckej zvuk laďenýho laseru lahodil uchu. Líbí se mi starý motorky typu GPZ, GSXR 1100 nebo FZR 1000. Někdy se k něčemu takovýmu určitě vrátím. Udělat tomu generálku a renovaci a mít to jako druhou motorku pro potěšení a na občasný projetí se. Na GPZ jsem najel kolem 20 tis. km a až na tu mojí blbost s olejem a na těsnění bez poruchy.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Thunder
Thunder napsal 11.01.15 v 19:51

jakože stroj pro másla?

Více komentářů



TOPlist