motopark_kveten



PROFIL MOTORKY

Yamaha MT-03 (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník David_Beer
Vloženo 19.7.2012
Aktualizováno 24.1.2014
Zobrazeno 5249x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jednoválcový naháč s originálním designem.

Více fotografii

První dojmy - Hned jak jsem nasedl tak jsem cítil lehké vibrování pod sebou, což ale k jednoválcům patří. Jak jsem si našel ideální pozici, zařadil jedničku, přidal plyn, pocítil jsem, že tahle mašina je pro mě stvořená. Krásně se ovládá a lehce jde za plynem.

Motorku bych doporučil pro - Je vhodný pro začínající jezdce, ale i pro ty, co nechtějí jezdit o závod, ale pro radost. Moto je vhodné i pro jezdce pohybující se často ve městě.

Doplňky na motorce - originální plexištítek Yamaha, kryt motoru Yamaha, kryty chladiče Yamaha, LED blinkry Yamaha, polep ráfků kol, závaží do řídítek Rizoma, koncovky výfuku Giannelli

Recenze

Moje první motorka co jsem udělal papíry. Předtím žádné velké zkušenosti krom 125 skůtra a babety, což se ale nepočítá za velkou zkušenost :D
Chtěl jsem si koupit nějakého naháče, protože se mi vždy líbili a hlavně od Yamahy, protože brácha měl pár motorek od této japonské továrny a vždy byl velice spokojen. Protože jsem neměl žádné zkušenosti, hledal jsem nějakou vhodnou na začátky a ne moc šíleným výkonem, aby mě to někde nepotahalo :)
Takže po všemožných utrápách hledání na různých bazarech jsem objevil MT-03. Zalíbila se mi hned na první pohled takže jsem o ní pozjišťoval všechno možné, aby se mi začla ještě více zamlouvat. Takže už jenom vybrat barvu a koupit.

Koupě
Moje oblíbené barvy byla bílá s černou a mým tajným přáním bylo koupit mašinu i s laďákama, abych poté nemusel investovat moc peněz do téhle položky a ušetřil tak nějakou korunu na jiné doplňky. Mé přání bylo splněno až na tu barvu, ale nevadí, i ve žluté ji to sekne a aspon ji nejde přehlédnout :) Cena byla rozumná takže koupeno!


Jízdní dojmy
Musím se přiznat, že z autoškoly jsem byl zvyklí na jinou motorku (čtyřvál), ale tohle je taková menší bestie. Zátah hned od nejnižších otáček, kdy vás kolikrát nakopne je prostě bomba. Lehce se vodí a zatáčet je jedna radost, svoje určitě dělá i nizká váha, která i se všemi kapalinami činí přibližně 190 kg. Kvaltů má pět, občas mi chybí šestý stupeň, protože když ji "honíte" na dálnici tak motor už je v červených otáčkách a spotřeba tudíž vysoká. Řazení jde pěkně, ale občas mám problém hodit tam ze dvojky neutrál, kdy mi tam řadička vždy kopne jedničku, no musím to ještě potrénovat. Jinak zadní kolo jde lehce do smyku, stačí když podřadíte v nějakých 4 tisíc otáčkách dolů a jen slyšíte jak zadní guma pískne, hlavně na to myslet a nepodřazovat třeba v zatáčce, to by bylo asi zajímavé :D No a na závěr zvuk z laděných koncovek Giannelli... hvááá.. no prostě řachot, homologační vložky jsem hned hodil do krabice, protože je mít namontované je dle mne hřích :D Výfuky často při zavření plynu střílí, že si připadám jak někde na střelnici. Nevím jak zní originální výfuky naživo, ale z videí na youtube se mi zdáli být dost utlumené oproti tomuhle.




Klady
- lehká ovladatelnost
- bombastický zvuk
- líbívý design, hlavně tlumič umístěný na boku
- zase tak moc jich nejezdí po silních, takže není tak okoukaná
Zápory
- chybí 6 rychlostní stupeň
- zavazadlový prostor nulový
- baterie umístěna pod nádrží, tudíž dostat se k ní je velice složité

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bobin4
Bobin4 napsal 31.10.14 v 19:28 10b.

Slint

Machala22
Machala22 napsal 23.01.14 v 18:16

Pěkně vymazlená jasných 10b

zd-s
zd-s napsal 28.10.13 v 22:46

Zdar mistře
mám to samé, teď jsem měnil řetězovku a šel jsem dolů o dva zuby.
Spotřeba dolů a omezovač už nevím co je.

Super

Více komentářů



TOPlist