renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Canyon 600 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Luky18
Vloženo 18.7.2012
Aktualizováno 25.4.2013
Zobrazeno 4 509x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motocykl jsem zakoupil 17.7.2012 v Rakovníku.Zkušenosti ani požitek z jízdy zatím nemohu napsat,jelikož je moto nepojízdné,ale věřím že se dá snad brzo do kupy

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Pegaso 650: důvod neuveden
BMW F 650: důvod neuveden

První dojmy - Jízdní dojmy zatím nemohu rozepisovat,moc jsem se zatím nesvezl.Mohu jen na začátek říct,že motorka je to celkem vysoká.Vzhled se italúm určitě moc povedl,ale celkové provedení nic moc,ale co,každá mašina má svoje mouchy,která ne :).

Recenze

Caňour,moje první "dospělá" motorka po Varaderu,původně jsem koukal po Pegasu 650 a BMW f650 ,ale jelikož se mi naskytla dobrá koupě,tak jsem zkusil jít do Canyona.Jak jsem uvedl,moto je nepojízdné,hází jisku ,ale slabou a tudíž motorka nechce nastartovat.Startér točí,benzín do karburátoru jde,karburátory prý údajně vyčištěny.Ta uvidíme kde nakonec bude chybka.
Průběžně budu doplňovat info o postupu



18.7.2012
Tak moto je z větší strany rozebráno,odstrojení je teda oproti Varanovi o hodně jednodušší.Po přečtení několik diskuzí o problémech s Canyonem na foru jsem zkusil následující kroky po vzoru inspirace.
Fáze jedna:Startér vyndán a vyčištěn,následně zjištěno že dva uhlíky ze čtyř jsou špatné a při delším startování se připékají.Výsledek po vyčištění-jiskra už je o dost silnější.
Fáze dvě:zjištění ,že svíčka je suchá-následuje vyndání karburátoru,zjištěno ale že benzín do karburátoru jde a karburátor byl opravdu čistý.Motorka se zkoušela i roztlačovat a stejně ani škyt.Navíc při takové kompresi je to celkem fuška.Trochu jsme s kamarádem zmatení kde přesně dále hledat tu chybu.Uvidíme příště
20.7.2012
Tak se podařilo :).Nakonec jsem zkusil poslední věc a to zkusil ventily.A moje fakta je potvrdily,sací ventily byly špatně nastavené,jeden přes 0,10 a druhej ani ne 0,05,takže oba jsem nastavil na 0,10 a motorka už chytla krásně na roztlačení :).Musím akorát nechat zrepasovat startér,protože ten je v háji ,možná ale pouvažuju nad tím rovnou zainvestovat a zkusit sehnat novej.Pak jen musím seřídit volnoběžné otáčky a bude to paráda a pak už se jen budu zaobírat vizuálním věcem :)
20.9.2012
V průběhu,kdy se čekalo na startér jsem se pustil do vizuálních věcí,přišli na řadu plasty,teda neviděl jem křehčí plasty než co má Canyon,přemýšlel jsem i ,že bych je zkusil vystužit,ale uvidíme,zatím jsem se do toho nevrhnul.Následovalo svaření plastu kolem budíkú (minulý majitel si s tím vyhrál,prasknul mu,tak tam izolačkou nalátal kousek lištičky na záclonu-prostě děs).Mezi tím se nalakoval a zkompletoval přední blatník,opravily boční plasty a experimentovalo se s podblatníkem,by člověk nevěřil jak je člověk línej povolit šroubek a natočit výfuk tak,aby nedřel o plast,no jo,línej člověk ho radši nechá na pospas teplému výfuku,však on si sám cestičku propálí-takže teď už čekám až mi přijde použitý zachovalý plast na výměnu.Dále přišly na řadu drobné věci jako stupačky,ochranné plechy,kryty,držáky,brýle,řadička,atd,vše nalakovat..poté opraven plast na nádrži,který měl utrhané držáky-opraveno a nově nastříkáno opět do černé.Nyní mě čeká experimentování s hlavou a válce,barva stářím popraskala a chtěl bych dát nový kabát-nějaký nápad ? Napadlo mě to vzít klasickou vypalovací barvou co se používá na komínky,na svodech u Varadera to drželo skvěle,tak nevím jestli to mám zkusit i na motoru či ne.Poté mě bude čekat opravda velké kapotáže a zadního přídavného blatníčku.Nějaká práce na Kaňourovi ještě je,ale dělám to rád a i s chutí,ikdyž se občas na italy vztekám :).

27.11.2012
Tak nakonec zjištěná největší bolest všech Canyonů-volnoběžka.Má přesné příznaky.Jelikož ale již nejsou peníze na další opravy kaňoura ,tak motorka jen tak stojí v garáži a uvidí se jaký bude další ortel.Buď půjde motorka do světa,jelikož na opravu volnoběžky v servise nejsou peníze a nebo se pokusím opravit volnoběžku doma,ale to bez patřičného stahováku nejde.Uvidíme jestli se mi ho v průběhu zimy podaří sehnat a budu tak moci volnoběžku opravit doma sám.

18.3.Tak volnoběžka vyndána a zjistilo se,že je nakonec v pořádku,zabírá jak má.Provizorně jsem vyměnil šrouby.
25.4.2013
Takže Canyon nakonec prodanej.Už jsem nevěděl kde hledat chybu a navíc jsou potřeba peníze.

Jezděte s rozumem! Ať to lítá :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lalin
Lalin napsal 18.04.14 v 14:02

Hi, nevzpomeneě si, jaký šrouby patřej do tý volnoběžky? Mkolik a jak dlouhý

Luky18
Luky18 napsal 19.07.12 v 12:23

xt550: jiskra je už vyřešená,bylo to zaneseným startérem.CDI je v pořádku a pro jistotu mám i náhradní kdyby náhodou :)

xt550
xt550 napsal 19.07.12 v 12:02

Já něco podobného s jiskrou řešil na XT550 a tam to bylo vadným CDI...

Luky18
Luky18 napsal 18.07.12 v 22:59

Dzgofmann :Vážím si toho moc,teď se s tím snažíme něco vykouzlit s kamarádem,tak uvidíme.Hlavně by ale taky záleželo jakou pevnou výdrž by jsi měl s Cagivou a jaká by byla hrubá cenová relace .Ale díky za snahu a ochotu,ta se cení

Luky18
Luky18 napsal 18.07.12 v 22:56

2stroke:Nebýt tenhle Canyon za takový prachy,tak bych do Canyonu asi ani nešel .A o volnoběžce vím.Naštěstí je obchod motorobert na Brandýsku,což se kousek ode mne,takže aspoň jedno malé plus k těm dílům

Více komentářů



TOPlist