renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple R (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník vincenzo_ch
Vloženo 9.7.2012
Aktualizováno 12.7.2012
Zobrazeno 4 739x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Parádní anglický třívál na víkend. Lehoučký, hbitý a duet dvou výfuků je návykový.

Více fotografii

Recenze

Když jsem na silnici vyděl výzvu místní policie že "vrrruuummm je zakázáno", říkal jsem si jestli vůbec se Street Triplem můžu pokračovat bez riskování nečekaného příplatku.

Už při prvním otočením klíčkem a nastartování jsem zjistil, že tiché projíždění nočním Zurichem asi nebude možné, natož pak někde v pasech. Tak jsem tedy přitahoval trochu více pozornosti, bohužel i té policejní. Vše nakonec jen v dobrém.

Za víkend najeto přesně 777 km. Oproti Hornetovi je tahle holka uplně z jiného světa. Lehčí, svižnější, perfektní zvuk a zátah motoru odspoda až k červenému. A ukazatel ideálního řazení pomocí modrých ledek příde vhod pro rychlejší seznámení. V černo-zlatém provedení vypadá skvěle. Světla jsou na první pohled a už z dálky dobře poznat. Bohužel se mi jejich provedení (facelift z 2012 je už o něco lepší) prostě nijak extra nelíbí (čistě subjektivní záležitost), takže pokukuju spíš po Daytoně ...

Negativa jsou jen drobnosti. Oproti Hornetu tenhle Triple poněkud vice topí (dva výfuky a vedení pod sedadlem udělají svoje), takže v létě není popojíždění po městě zrovna dvakrát pohodlné, v zimnějším počasí si dokážu přestavit že to příde vhod ;).
Výše zmíněné modré LEDky svítí ve dne parádně, takže stačí jen periferním viděním vnímat a řadit podle nich. V noci svítí bohužel úplně stejně jak ve dne, takže když se blížíte k otáčkám k přeřazení, nevidíte vteřinu, dvě nic než modro. V přikrčení v noci na dálnici je to ještě o něco horší. Ale to jsou drobnosti a snadno řešitelné. Pozice stojánku by mohla být řešená lépe, možná přidat páčku do které by se dalo snadněji kopnout? Možná jsem jen za těch pár dní nenašel ten správnej grif ...

Co se týče společnosti na cestách, k Hornetovi a hondě se nikdo moc nedružil. Zato ke Streetovi! Kdekoliv jsem zastavil a poblíž se vyskytoval jiný Triumph, hned začala diskuze nad zkušenostmi. Pravda, většinou šlo o majitele Bonnevillů.

Když tak vidím ten dlouhý odstavec negativů, měl bych zdůraznit že Street Triple R je perfektní stroj. Vděčí za to hlavně motoru z Daytony o kterém bych mohl básnit ještě dost dlouho. Do teď mi z něj zvoní v uších ;)

Strávil jsem na něm kompletně celou sobotu a neděli (oba dny až do dvou ráno = půjčená moto se musí využít, spát se dá jindy ;) ) a až v neděli pozdě večer se krapet začla ozývat záda a zadek, tj. na cestování nemám výhrady.

Za víkend si na něj člověk hodně rychle zvykne a pak se těžko odvyká ... :-/
Půjčeno z Erne's Euromotos, Zurich.

Update 11.07.12
Tak jsem si začal pročítat fóra a profily kolegů Triumphářů a jen jsem se ujistil že mířím správným směrem - na Daytonu. Býval bych s Rkem byl spokojený, jen zkrátka Daytona podle mě vypadá nesrovnatelně líp ... kapota je kapota :)

Jen najít rozumný ročník za rozumné peníze ... nejspíš až příští sezónu :-/
Chvíli to vypadalo na import z Itálie, ale kdyby to všichni taliání nemontovali všechno možný i nemožný ... :-/

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Iwas
Iwas napsal 12.07.12 v 18:49

Triumph co dodat...

matesko
matesko napsal 10.07.12 v 21:35

123ps
123ps napsal 10.07.12 v 06:39

Kásnej,ale pro mě bohužel malej

kawazx10r
kawazx10r napsal 10.07.12 v 05:45

awesome bike. tohle je bez debat,10b. moc hezkej bike.

Více komentářů



TOPlist